Tâches et responsabilités
Je komt terecht in het customer service team en zorgt voor een goede en structurele samenwerking met de klanten en de diverse interne afdelingen.
Als eerste aanspreekpunt van de klant ben je verantwoordelijk voor een goede opvolging van de klant op commercieel gebied. “Worden afspraken nageleefd? Worden de gewenste resultaten behaald? Zijn er nieuwe opportuniteiten bij de klant?”
Je registreert en volgt klachten nauwkeurig op.
In deze functie rapporteer je aan de
Profil du candidat
We zijn op zoek naar een ondernemende en enthousiaste collega . Sociaal, klantvriendelijk, ambitieus en stressbestendig zijn eigenschappen die je kenmerken. Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Je hebt een bacheloropleiding afgerond, bij voorkeur in de Logistiek;
Professionele ervaring in een soortgelijke functie is een grote troef
Je bent communicatief en kan op de juiste moment assertief zijn
Je beschikt over een uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse in woord en geschrift (Duits, Frans, Turks of Italiaans zijn mooie troeven);
Je hebt ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook);
Transportkennis is een grote plus
Profil de l’Organisation
Onze klant is een internationale logistieke dienstverlener die een vooraanstaande positie inneemt op de Europese transportmarkt. Met een eigen netwerk van kantoren, transportondernemening, intermodale treinverbindingen en warehouses zijn zij in staat om klanten een totaalpakket aan te bieden voor hun deur-tot-deur transporten. Om het team te versterken, zijn ze op zoek naar een Customer service medewerker.
Fourni
Een voltijdse betrekking met flexibele werdtijden in het filevrije Genk
Een afwisselend en breed takenpakket met groeimogelijkheden
Naast onze marktconforme arbeidsvoorwaarden, talrijke extralegale voordelen, interne opleidingen, aandacht voor een gezonde geest in een gezond lichaam
Maaltijdcheques
Ecocheques
Hospitalisatieverzekering
ADV-dagen Je wordt ‘on the job’ getraind door superleuke ervaren collega’s
Voir la vacance complète