Tâches et responsabilités
Als Customer Service Medewerker vorm je de onmisbare brug tussen klanten en interne afdelingen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je staat in voor de verwerking van orders en documenten voor export;
Je onderhoudt regelmatig contact met klanten , waardoor je een persoonlijke en professionele relatie opbouwt;
Met behulp van het geavanceerde Warehouse Management System (WMS) zorg je voor een vlekkeloze administratieve verwerking en opvolging;
Je
Profil du candidat
Wie ben jij?
Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het Engels , kennis Frans is een pluspunt;
Je hebt minimum een eerste ervaring als administratief- of customer service medewerker in de logistieke sector;
Je bent bereid om in flexibele daguren te werken; tussen 5u30-18u30 volgens een werkschema. Als klanten en collega's je dan ook nog eens bewonderen om je sterke communicatieve vaardigheden , ben je helemaal geknipt voor deze functie!
Profil de l’Organisation
Voor een snelgroeiende afdeling van een internationaal logistiek bedrijf zoeken we een Customer Service Medewerker, om het team in Kallo te vervoegen.
Fourni
Wat krijg jij in de plaats?
Een aantrekkelijk loon gebaseerd op jouw ervaring en skills
Maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag
Ecocheques
Een hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
20 vakantiedagen + 3 sectordagen
Gepersonaliseerde ondersteuning en training
Mooie doorgroeimogelijkheden Ben je meteen verkocht of twijfel je nog? Solliciteer dan door te mailen naar silke.vanacoleyen@selecthr.be en we maken meteen kennis!
Voir la vacance complète