Tâches et responsabilités
Als Customer Service Medewerker 2 ploegen vorm je de onmisbare brug tussen klanten en interne afdelingen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je staat in voor de verwerking van orders en documenten voor export;
Je onderhoudt regelmatig contact met klanten , waardoor je een persoonlijke en professionele relatie opbouwt;
Met behulp van het geavanceerde Warehouse Management System (WMS) zorg je voor een vlekkeloze administratieve verwerking en opvolging;
Profil du candidat
Wie ben jij?
Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het Engels , kennis Frans is een pluspunt;
Je hebt minimum een eerste ervaring als administratief- of customer service medewerker in de logistieke sector;
Je bent bereid om in shiften te werken: een vroege (05u30 tot 13u30) en een late (13u30 tot 21u30) . Als klanten en collega's je dan ook nog eens bewonderen om je sterke communicatieve vaardigheden , ben je helemaal geknipt voor deze functie!
Profil de l’Organisation
Voor een snelgroeiende afdeling van een internationaal logistiek bedrijf zoeken we een Customer Service Medewerker 2 ploegen, om het team in Kallo te vervoegen.
Fourni
Wat krijg jij in de plaats?
Een aantrekkelijk loon gebaseerd op jouw ervaring en skills
Maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag
Ecocheques
Een hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
20 vakantiedagen + 3 sectordagen
Gepersonaliseerde ondersteuning en training
Mooie doorgroeimogelijkheden Ben je meteen verkocht of twijfel je nog? Solliciteer dan door te mailen naar elke.vandewalle@selecthr.be en we maken meteen kennis!
Voir la vacance complète