Commercieel Administratief Medewerker

aujourd'hui
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités

Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor klantencontact? In deze veelzijdige functie zorg jij ervoor dat bestellingen van A tot Z vlekkeloos verlopen – van orderverwerking tot opvolging bij productie en verzending.
Orderverwerking : Jij bent het aanspreekpunt voor onze klanten, zowel in binnen- als buitenland, en zorgt voor een snelle en correcte verwerking van hun bestellingen.
Klantencontact : Je communiceert professioneel en vriendelijk via e-mail, telefoon

Profil du candidat


Klanttevredenheid staat bij jou op nummer één, je helpt hen graag en met plezier verder.
Je communiceert vlot en professioneel in het Nederlands, Engels en Frans.
Ervaring met SAP is een plus
Je bent administratief sterk, werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
Een hands-on mentaliteit? Absoluut! Je steekt graag de handen uit de mouwen en staat open om bij te leren.
Je voelt je helemaal thuis in een team en past je snel aan nieuwe omgevingen aan

Profil de l’Organisation

Voor een fijne klant zijn wij momenteel op zoek naar een meertalig commercieel administratief medewerker om hun team voor 5 maanden te versterken. Ben jij klaar voor een uitdagende en veelzijdige functie in een internationale omgeving? Neem dan meteen contact op met ons!

Fourni


Een afwisselende job in een fijne KMO
Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een klein, hecht team dat deel uitmaakt van een internationale groeigroep.
Flexibele werkuren en 6 ADV-dagen extra bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Klinkt dit als jouw ideale job? Niet twijfelen en solliciteer!


Voir la vacance complète