Commercieel Administratief Medewerker | Antwerpen

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteun je de vertegenwoordigers met een breed en afwisselend takenpakket. Je zorgt voor:
Het beantwoorden van telefonische en schriftelijke klantenvragen;
Het inplannen van afspraken voor Sales bij bestaande en potentiële klanten;
De verwerking van bestellingen, het opvolgen van offertes en het administratief afhandelen van klachten;
Het geven van professioneel advies en het

Profil du candidat


Je hebt minstens 5 jaar werkervaring, waarvan 2 jaar in een commerciële functie;
Je bent communicatief, positief, commercieel ingesteld en klantgericht;
Bellen voor afspraken doe je zonder drempelvrees;
Je werkt nauwkeurig, analytisch en proactief;
Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans;
Je woont in de regio Antwerpen en werkt graag in teamverband.

Profil de l’Organisation


Onze klant is een groeiende en stabiele organisatie binnen professionele schoonmaakoplossingen. Ze staan bekend om hun familiale cultuur, sterke service en focus op het welzijn van medewerkers. Voor hun kantoor in Antwerpen zoeken ze een enthousiaste Commercieel Administratief Medewerker die graag klanten ondersteunt en nauw samenwerkt met het salesteam.

Fourni


Een vast contract van onbepaalde duur (39u/week) als Commercieel Administratief Medewerker ;
Marktconform vast salaris;
20 + 6 vakantiedagen;
Maaltijdcheques en ecocheques;
Hospitalisatieverzekering (DKV) en groepsverzekering;
Fietsplan na 6 maanden;
Een werkgever met internationale slagkracht maar familiale werksfeer;
Leuke teamactiviteiten via Fun@Work.


Voir la vacance complète