Tâches et responsabilités
Als Commercieel Administratief bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen telefonisch en zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling van bestellingen en contracten. Dankzij jouw nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak draag je bij aan onze professionele service.
Jouw taken:
Telefonisch contact met klanten (B2B) en ondersteuning bieden waar nodig.
Verwerken van orders en opmaken van contracten.
Administratieve
Profil du candidat
Jouw profiel
Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven.
Ervaring: Minstens een eerste ervaring op een commerciële binnendienst.
Vaardigheden:
Administratief sterk en nauwkeurig.
Goede kennis van MS Office.
Proactief en oplossingsgericht.
Overzicht bewaren in een dynamische omgeving. Opleiding: Bachelor(denkniveau)
Profil de l’Organisation
Wil jij aan de slag in een dynamische KMO waar klantgerichtheid en service centraal staan? Ben je sterk in administratie én hou je van veel klantencontact? Dan is deze functie van commercieel administratief bediende iets voor jou!
Fourni
Aanbod
Vast contract van onbepaalde duur
Extralegale voordelen:
Maaltijdcheques (€ 8/dag)
Ecocheques (€ 250/jaar)
Groepsverzekering
13de maand
Laptop Work-life balance: 36 vakantiedagen 39-urenweek Geen thuiswerk Voltijdse tewerkstelling Mobiliteit: Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding
Voir la vacance complète