Tâches et responsabilités
Je ondersteunt het Finance team in een allround boekhoudkundige functie. Je staat in voor:
Het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen;
Verwerking en opvolging van betalingen;
Administratie rond facturatie en leveranciersdossiers;
Telefonisch contact met klanten (credit control);
Dagdagelijkse ondersteuning van het boekhoudteam. Je komt terecht in een professionele omgeving waar je snel mee kan draaien dankzij duidelijke processen en een ondersteunend team.
Profil du candidat
Je hebt een diploma in boekhouding of bent gelijkwaardig door ervaring;
Je bent vertrouwd met A-Z boekhoudkundige processen;
Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
Je bent vlot in het Nederlands én kan je behelpen in het Frans;
Je bent hands-on, stressbestendig en beschikbaar voor een snelle opstart.
Profil de l’Organisation
Voor een internationale speler in de bouwsector zoeken we tijdelijke versterking binnen het Finance team . Heb je een achtergrond in boekhouding, werk je nauwkeurig en kan je snel schakelen? Dan is dit misschien wel jouw volgende uitdaging.
Fourni
Tijdelijke opdracht van ± 3 maanden;
Een voltijdse functie in daguren;
Marktconforme verloning;
De nodige opleidingen worden voorzien zodat je snel mee bent met de interne werking;
Een dynamische, internationale werkomgeving;
Je maakt deel uit van een ervaren en collegiaal team.
Beschikbaar en klaar om tijdelijk mee het verschil te maken binnen een stabiele organisatie?
Laat dan zeker van je horen!
Voir la vacance complète