Boekhoudkundig & Administratief Medewerker

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige rol combineer je administratieve en boekhoudkundige taken. Je werkt nauw samen in een klein, hecht team en bent een belangrijke schakel in het dagelijkse reilen en zeilen van het kantoor.
Administratief:

Behandelen van inkomende telefoons en mails.

Organiseren van sleuteloverdrachten, meteropnames en plaatsbeschrijvingen bij in- en uittredes.

Ondersteunen bij het opstellen en opvolgen van

Profil du candidat

Wie ben jij?


Je hebt een financiële achtergrond en minstens een graduaatsdiploma in een financiële richting.

Je hebt enkele jaren relevante ervaring in een gelijkaardige rol.

Je werkt gestructureerd en brengt orde in administratieve en boekhoudkundige processen.

Je bent vlot digitaal onderlegd en leert snel nieuwe software aan (ervaring met Exact is een pluspunt).

Je bent leergierig, communicatief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Je spreekt perfect Nederlands en hebt een basiskennis Frans en Engels.

Profil de l’Organisation


Voor een familiaal vastgoedbedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in het ontwikkelen, beheren en verhuren van vastgoed in België en Nederland zijn wij op zoek naar een Boekhoudkundig & Administratief Medewerker .

Fourni

Wat mag je verwachten?


Een warm, familiaal team waar eerlijkheid en vertrouwen centraal staan.

Een rol met veel autonomie waarin je meteen impact kan maken.

Een voltijdse functie (38u per week, van 8u30 tot 17u) met flexibiliteit; 4/5e werken is bespreekbaar.

Een marktconform salaris aangevuld met maaltijdcheques.

Veel ruimte voor persoonlijke groei en de kans om een sleutelrol op te nemen in ons team.


Voir la vacance complète