Tâches et responsabilités
Als boekhouder maak je deel uit van een team van 6 collega’s en rapporteer je aan de CFO. Na een inwerkperiode beheer je de algemene boekhouding van enkele vennootschappen binnen een organisatie van meer dan 500 medewerkers.
Je functie is gevarieerd en omvat onder andere:
Toezien op een correcte verwerking van de boekhouding, zowel algemeen als analytisch
Controleren van het werk van de junior accountant en boeken van diverse verrichtingen
Opvolgen en indienen van
Profil du candidat
Je hebt een bachelor accountancy-fiscaliteit, aangevuld met min. 3 jaar werkervaring binnen algemene boekhouding, liefst in een dienstverlenende bedrijfsomgeving. Ervaring in een boekhoudkantoor als accountant? Dan kom je zeker ook in aanmerking!
Je hebt een passie voor cijfers, werkt proactief en zeer nauwkeurig.
Je kan vlot overweg met verschillende PC toepassingen zoals Excel.
Naast je zelfstandige aanpak, ben je een teamplayer en communiceer je op een open manier.
Je spreek vlot Nederlands en Frans.
Profil de l’Organisation
Select is een Belgische organisatie die al jaren tot de absolute top behoort in de human resources-sector. Onze consultants zijn dé boegbeelden en aanspreekpartners voor onze klanten.
Voor ons financieel departement zoekt Select een ervaren boekhouder die het team in Antwerpen versterkt.
Fourni
Wij bieden jou een functie bij een HR dienstverlener in volle groei;
Jouw salaris wordt afgestemd op je ervaring en capaciteiten, aangevuld met het gehele pakket aan extra legale voordelen (maaltijdcheques, glijdende uren, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen...)
Je wordt begeleid en opgeleid om op korte termijn en lange termijn te kunnen groeien tot een succesvol medewerker;
En bovenal: er wacht je een fijn team collega’s in een dynamische omgeving dat samen met jou de nodige werkvreugde koppelt aan het aanbieden van kwaliteit aan haar klanten.
Interesse? Mail je cv + motivatie naar steffi.verhoeven@selecthr.be of bel naar 0472794382 voor meer info!
Voir la vacance complète