Tâches et responsabilités
Als Backoffice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor (interne & externe) klanten en leveranciers, zorg je voor de goede werking van de commerciële binnendienst en bied je de nodige ondersteuning aan de buitendienstmedewerkers.
Samen met je collega’s sta je daarbij in voor het commercieel beheer van de klanten. Je weet op correcte wijze binnen de nodige deadlines offertes en contracten klaar te maken en prijsaanpassingen uit te sturen.
Je verwerkt tijdig en accuraat
Profil du candidat
Je behaalde een Bachelor met administratieve oriëntatie of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt ervaring en werkte eerder al in een commerciële binnendienst.
Je bent administratief sterk en krijgt energie van het helpen van klanten en leveranciers.
Je bent een teamplayer , collegiaal en een goede interne en externe communicator.
Je bent proactief en stressbestendig , flexibel inzake arbeidstijd en je getuigt van een sterk probleemoplossende ingesteldheid.
Je beheerst MS office en hebt een grondige kennis van Excel.
Je hebt een uitstekende kennis Nederlands en kan je verder behelpen in het Frans en het Engels.
Profil de l’Organisation
Voor deze onderneming met site in Denderleeuw zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker .
Fourni
Een gevarieerde en boeiende job in een familiale werkomgeving.
Na opleidingsperiode is er thuiswerk mogelijk.
Een aantrekkelijke functie met een contract van onbepaalde duur en met een interessante verloning.
Voir la vacance complète