Allround administratief bediende

aujourd'hui
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités

Hoe ziet jouw takenpakket er uit?
Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van de Customer Service afdeling (B2C & B2B);
je verzorgt de dagelijkse communicatie met de klanten per mail en telefonisch;
je geeft de sales orders in en maakt/update de klantenfiches;
je zorgt voor de facturatie en de opvolging;
je ondersteunt de logistieke afdeling door de ingegeven orders af te werken en de verzendingsdocumenten op te maken, transportopdrachten op

Profil du candidat


Wie zoeken ze?
 je hebt bij voorkeur een bachelor of gelijkwaardig door een eerste ervaring ;
je bent meteen beschikbaar;
je kan vlot communiceren in NL , FR en ENG;
je bent pro-actief , oplossingsgericht en punctueel ;
je luistervaardigheid laat je toe de noden en wensen van een klant te achterhalen en te vertalen in een service op maat ;
ervaring in implementatie van een ERP-pakket is een grote plus;

Profil de l’Organisation

Onze klant is een marktleider in zijn sector. Zij staan bekend om hun innovatieve karakter en kwalitatieve producten. Om hun vestiging in Olen te ondersteuning zijn ze op zoek naar een Allround administratief bediende

Fourni


Wat bieden zij jou:
een voltijdse functie;
een afwisselende administratieve functie met ruimte voor eigen inbreng in een aangename moderne omgeving met toffe collega's;
een marktconform loon inclusief maaltijdcheques, groepsverzekering optie tot fietsleasing en woon-werk of fietsvergoeding;


Voir la vacance complète