Aftersales Projectcoördinator

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités


Je staat in voor de opvolging van technische klantvragen nadat een installatie is afgerond en fungeert daarbij als centraal aanspreekpunt . Je werkt nauw samen met multidisciplinaire teams om problemen snel te analyseren en oplossingen te coördineren.
Beheer van klantaanvragen en tickets via telefoon en e-mail
Opmaak van offertes , opvolging van bestellingen en verwerking tot levering en facturatie
Organisatie van verzendingen en administratief voorraadbeheer

Profil du candidat


Technische bachelor of relevante eerste ervaring , met sterke zelfstandigheid , eigen agendabeheer en de commerciële feeling om kansen bij klanten te herkennen.
Klantgericht en communicatief sterk
Een betrokken teamplayer , die makkelijk collega’s aanstuurt of inschakelt wanneer nodig.

Profil de l’Organisation

Onze klant is gespecialiseerd in de bouw van procesinstallaties op maat.
Zij richten zich hierbij voornamelijk op klanten in de ( petro-)chemische en voedingsindustrie . Om hun continue groei te ondersteunen zijn wij voor hen op zoek naar een Aftersales Projectcoördinator

Fourni


Een jaarloon tussen €52.000 en €70.000 , afhankelijk van jouw ervaring, aangevuld met voordelen zoals maaltijdcheques , groeps- en hospitalisatieverzekering , fietslease en een bedrijfswagen met laadpas .
Geniet van een gezonde work-life balance dankzij een 39-urenweek , 6 ADV-dagen , flexibele glijtijden en collectief verlof tijdens de feestdagen.
Na een inwerkperiode op kantoor kan je tot 2 dagen per week van thuis uit werken.

Klaar voor de volgende stap? Contacteer An Daems via an.daems@selecthr.be of 0496 59 31 94 .


Voir la vacance complète