Tâches et responsabilités
Als klantenadviseur in het ondernemingsloket sta je in voor de volgende taken:
Je adviseert en begeleidt zelfstandige ondernemers over alle facetten van het opstarten, de wijziging en eventuele stopzetting van een onderneming.
Je bent het eerste aanspreekpunt , voorziet voor hen een adviesverlening op maat en zorgt ook mee voor een correcte administratieve opvolging .
Je speelt in op de behoeften van de zelfstandige . Met het oog op commerciële opportuniteiten kan
Profil du candidat
Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma en/of hebt een eerste relevante werkervaring achter de rug.
Je communiceert vlot en staat zowel mondeling als schriftelijk stevig in je schoenen. Je voelt je goed bij regelmatige klantencontacten en ontvangt iedere klant met een glimlach.
Je denkt mee met de klant en kan probleemloos inspelen op hun wensen en behoeften. Je analyseert hun vragen op een diepgaande manier en geeft advies op maat. Steeds vanuit een oplossingsgerichte visie .
Je hebt de ambitie om continu bij te leren zodat je de veelomvattende en snel wijzigende wetgeving correct in de praktijk kan toepassen.
Profil de l’Organisation
Onze klant verleent advies en diensten aan ondernemers en zelfstandigen. Ter versterking van hun team in Antwerpen zijn wij op zoek naar een adviseur voor KMO-klanten.
Fourni
Wat heeft onze klant jou te bieden:
Flexibele werkuren met glijtijden
Een mooi bruto salaris, afhankelijk van je ervaring
Netto onkostenvergoeding
Aantrekkelijke bonusregeling
Maaltijdcheques van €8
Uitgebreid pakket aan voordelen zoals hospitalisatieverzekering , groepsverzekering en een verzekering gewaarborgd inkomen
38-urige werkweek met 32 verlofdagen
Cafetariaplan waarin je bijvoorbeeld 3 extra verlofdagen kunt aankopen
Uitgebreid opleidingstraject waarbij je 3 maanden on the job wordt begeleid
Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie
Voir la vacance complète