Nous avons trouvé pour vous: 37 jobs dans zeebrugge bruggepour 'administratief medewerker'

Administratief Medewerker

Start People
Description Voor het Agentschap Maritieme Dienstverlening en Kust zijn we voor VLOOT dab op zoek naar een tijdelijke administratief medewerker. Als administratief medewerker neem je zowel administratieve als organisatorische taken voor jouw rekening. Je staat mee in voor de personeelsadministratie van de entiteit en bent onder meer verantwoordelijk voor de algemene administratieve

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Synergie
Wil jij een sleutelrol spelen in het beheer van overheidsopdrachten en de administratieve ondersteuning? Als Administratief Medewerker Milieu & Afvalbeheer ben jij verantwoordelijk voor diverse taken, waaronder: Uitschrijven en opvolgen van overheidsopdrachten. Opstellen van ploegenschema's en afwezigheidsregistratie. Plannen van stilstand verbrandingsovens en onderhoudsperiodes. Fungeren als aanspreekpunt voor verlofplanning en

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Synergie
Ben jij een administratieve professional met een passie voor precisie en organisatie? Zoek je een nieuwe uitdaging waarbij je een cruciale rol speelt in het efficiënt verwerken van transportgegevens? Dan hebben wij een interessante positie beschikbaar voor jou als Administratief Medewerker. Je taken omvatten onder meer: Het correct en tijdig verwerken van transportgegevens; Zorgen voor een gestroomlijnde administratieve

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Synergie
Als administratief medewerker(ster) word je een onmisbare schakel op de calculatieafdeling, waar je de calculators ondersteunt in hun werk. Je krijgt de verantwoordelijkheid over diverse administratieve taken, zoals: Het opstellen en verzenden van prijsaanvragen. De verwerking van inkomende offertes van onderaannemers en/of leveranciers, waarbij je deze toetst aan het lastenboek. Het invoeren van gegevens in het calculatieprogramma. Het

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER PAYROLL PT

Synergie
Wij zijn op zoek naar een getalenteerde en gedreven administratief medewerker die klaar is om zijn/haar carrière te lanceren in de wereld van Human Resources. Als jij de passie hebt om de basis te leggen voor een sterke HR-fundering en te groeien in een dynamische en ondersteunende omgeving, dan ben jij precies de persoon die we zoeken. Je focus ligt voornamelijk op ondersteuning van payroll! Verantwoordelijkheden: Registratie van arbeiders, uitzendkrachten

Freelance – Administratief Medewerker

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Administratief Medewerker in Beernem. Tot eind juni versterk jij, gedurende 20 uur per week , het Administratieve team. Je komt terecht in een internationaal bedrijf actief in de bouwsector. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie

Administratief medewerker | 50% TOT 60% | Netwerk Nowe

Vzw gezondheidszorg bermhertigheid jesu - PZ Onzelievevrouw
Functieomschrijving: - Personeelsadministratie: - Opmaak van contracten en overeenkomsten - Bijhouden van portfolio en vormingsattesten - Monitoren van de maandelijkse inzet van de klinisch psycholoog/orthopedagoog - Inplannen van de evaluatiegesprekken - Bijhouden website - Logistieke ondersteuning: - Praktische ondersteuning rond het

Administratief Planner / Logistiek Medewerker

Start People
Description Voor een betonbedrijf in Snaaskerke zijn wij op zoek naar een administratief planner en logistiek medewerker. Wat zal jouw takenpakket zijn? Plannen van alle vervoersopdrachten . Je maakt de planner op per werkdag met afweging van de beschikbare middelen. Status van de verkoopsorders aandachtig bijhouden en kijken of de gewenste leverdatum en samenstelling van de order realistisch is

Administratief Bediende

Start People
Description Voor AGSO Knokke-Heist zijn we op zoek naar een administratief medewerker (m/v/x): Als administratief bediende bied je algemene administratieve ondersteuning aan de Algemeen Manager & aan de twee afdelingsmanagers: agendabeheer en opvolging agendapunten, brieven opmaken, brieven klaarzetten om te ondertekenen, deadlines opvolgen voor agendapunten, … registratie van inkomende brieven Je werkt ook aan

ADMINISTRATION MANAGER

Synergie
Ben jij klaar om jouw carrière naar het volgende niveau te tillen in de wereld van logistiek? Zin in een uitdagende leidinggevende rol waarin je een topteam aanstuurt? Dan ben jij de Administratief Manager die wij zoeken! In deze rol ben je verantwoordelijk voor: Het leiden van een team van 10 à 15 medewerkers. Zorgdragen voor een vlotte verwerking van inkomende en uitgaande facturatieflows. Het optimaliseren van administratieve

ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Synergie
Als klantenservice Expert zorg je voor een steeds gewaarborgde klanttevredenheid bij elke interactie. Je komt terecht in een klein team van projectleiders en neemt volgende administratieve taken voor jouw rekening, ter ondersteuning van hen: Je staat paraat om inkomende oproepen te beantwoorden op het gratis noodnummer. Met jouw vriendelijke stem en luisterend oor kalmeer je gestreste klanten en registreer je nauwkeurig alle nodige informatie in het intern

Planner

Synergie
Ervaring in de bouwsector? Planmatig en organisatorisch sterk? Op zoek naar een collegiale, familiale omgeving? Dan is deze functie als planner misschien voor jou! Als technische administratief medewerker – transportplanner : Plan je de vervoersopdrachten (7 vrachten) in Zorg je voor een duidelijke communicatie naar en tussen chauffeurs, klanten en interne afdelingen Doorgrond je de

Nous sommes prêts pour vous!