Tâches et responsabilités
Als polisbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten – aan het onthaal, via telefoon of per mail. Je helpt hen met een glimlach verder en zorgt dat hun verzekeringsdossiers tot in de puntjes in orde zijn.
Wat ga je doen?
Klanten vriendelijk onthalen en hun vragen beantwoorden;
Polisdocumenten en groene kaarten opmaken en versturen;
Wijzigingen in polissen verwerken (adres, voertuig, gezinssituatie …);
Kleine vragen rond schadegevallen doorgeven
Profil du candidat
Je hoeft geen verzekeringsspecialist te zijn – wij leiden je graag verder op. Een bachelor in economie of financiën is mooi meegenomen.
Belangrijk is dat je:
Graag met mensen omgaat en hen vlot verder helpt;
Al een eerste ervaring hebt in administratie;
Minstens een A2-diploma hebt;
Professioneel en verzorgd overkomt;
Helder communiceert in perfect Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk;
Ook schoolverlaters met de juiste motivatie zijn welkom!
Profil de l’Organisation
Je komt terecht in een stabiel kantoor waar collegialiteit en klantgerichtheid centraal staan. Je krijgt de ruimte om te groeien in je rol en écht impact te maken voor klanten die jou vertrouwen als hun vaste aanspreekpunt.
Fourni
Naast een boeiende job in een professioneel team kan je rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met tal van extra’s:
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag;
Ecocheques;
Netto onkostenvergoeding van ± €100/maand;
Hospitalisatieverzekering voor het hele gezin;
Groepsverzekering die meegroeit met je anciënniteit (1% - 3% - 5%);
Cao 90-bonus van gemiddeld €3000 netto per jaar;
Daarnaast geniet je van:
Een flexibel uurrooster (opbouw tot 10 overuren, op te nemen per kwartaal);
Een 38,5-urenweek van maandag t.e.m. vrijdag (9u – 17u);
20 wettelijke vakantiedagen + 6 ADV-dagen.
Voir la vacance complète