Nous avons trouvé pour vous: 10 jobs dans lierpour 'administratief medewerker tijdelijk'
Administratief Medewerker (tijdelijk)
Synergie
Voor de afdeling 'Verkeertechnieken' in Puurs gaan we op zoek naar een Administratief Medewerker die de komende drie weken beschikbaar is.
Jouw taken:
Beantwoorden van telefoongesprekken voor de dispatchafdeling
Plannen en organiseren van administratieve taken
Verwerken van gegevens in Excel en andere softwaretools
Tijdelijke administratief bediende
Start People
Description
Safety first! De afdeling veiligheid mag bij onze klant in de Antwerpse haven zeker niet ontbreken!
Voor deze afdeling zoeken wij een administratief bediende.
Als administratief medewerker ondersteun je de preventieadviseurs. Jouw takenpakket:
Meetings organiseren en uitwerken;
Je organiseert opleidingen en volgt dit op;
Het administratief verwerken en opvolgen van arbeidsongevallen;
Het
Administratief Medewerker (deeltijds)
Synergie
Op zoek naar een deeltijdse job (3 à 4 dagen/week)? Sta je open voor een tijdelijke functie? Ben je daarbovenop onmiddellijk beschikbaar ? Lees dan zeker even verder!
Je staat in voor het onthaal van bezoekers.
Eveneens ben je verantwoordelijk voor alle mailverkeer (beantwoorden, doorsturen,...).
Ook het beantwoorden en doorschakelen van binnenkomende telefoons behoort tot jouw takenpakket.
Je zorgt voor de postverwerking.
Daarnaast komen er nog heel wat
Administratief Bediende (Tijdelijke opdracht)
Start People
Description
Voor een klant van ons zijn wij dringend op zoek naar een administratieve duizendpoot :
Je staat in voor all-round administratieve ondersteuning
Je volgt de contracten van de consultants op en voert de vernieuwingen er van uit, waar nodig
Je boekt reizen
Je volgt de projectadministratie op
Company
Het bedrijf ontwerpt, integreert en onderhoudt logistieke
Boekhoudkundig medewerker (tijdelijk)
Synergie
Ben jij op zoek naar een dynamische rol in de financiële wereld? Als Boekhoudkundig Medewerker ben je verantwoordelijk voor de boekhouding en credit collection:
Boekhouding
Dagelijkse financiële administratie monitoring.
Coördinatie AP & AR taken vanuit Polen.
Klant- en leverancierscommunicatie over betalingen.
Voorbereiding van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen.
Verwerking onkostennota's en administratieve taken.
Ondersteuning
Tijdelijke facturatie medewerker
Start People
Description
Ben jij sterk in cijfers en op zoek naar een tijdelijke opdracht? Dan hebben wij een geweldige opportuniteit.
Als tijdelijke hulpboekhouder sta je in voor:
Klantenfacturatie van A-Z;
Je boekt de facturen in en volgt deze op;
Beantwoorden van vragen;
Je brengt administratief alles in orde;
Kortom: je zal alle taken doen wat een hulpboekhouder doet.
Customer Service Medewerker (tijdelijk)
Synergie
Ben jij op zoek naar een tijdelijke administratieve rol waarin je nauwkeurig kunt werken en contact hebt met interne sales teams? Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Medewerker om het team te versterken tot eind december 2024 .
Taken:
Communicatie met onze interne 'sales' teams
Registreren en opvolgen van orders
Voornamelijk contact via e-mail, soms ook telefonisch.
Tijdelijke Customer Service Medewerker
Synergie
Zin om aan de slag te gaan voor een grote logistieke speler met tal vaan doorgroeimogelijkheden? Ben jij op zoek naar zowel administratieve taken als rechtstreeks contact met de klant? Dan is een job als Tijdelijke Customer Service Medewerker iets voor jou!
Als Customer Service Medewerker ben je samen met jouw collega's de rechtstreekse schakel tussen de klant en operaties:
Opmaken en controleren van verkoopfacturen.
Export medewerker
Synergie
Ben jij gepassioneerd door de administratieve kant van een job?
Dan ben JIJ dé persoon die wij zoeken !
Wij zoeken een exportmedewerker bij Alcon voor een tijdelijk contract (vervanging).
Welke taken kan je verstaan onder deze job in export?:
Orders opvolgen voor inpak en tijdige verscheping wereldwijd
Organiseren en goed documenteren volgens de Customer Protocol van exportzendingen
Zendingen correct verwerken in TMS
Opstellen van
Verantwoordelijke Inventarisatie Tijdelijk
Synergie
Jouw takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor het toezicht en de coördinatie van de inventarisatie op diverse bouwlocaties.
Je bent belast met het strategisch plannen van de inventarisaties in nauwe samenwerking met de operationele afdelingen, je verzorgt tevens een gedetailleerd overzicht van de inventarisaties.
Je hebt de verantwoordelijkheid voor het adequaat beheren van de administratieve taken met betrekking tot de inventaris op zowel de magazijnen
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes