Nous avons trouvé pour vous: 8 jobs dans molpour 'administratief medewerker orders'

Administratief medewerker orders

Synergie
Ben jij sterk administratief ingesteld? Heb jij daarnaast een goede kennis van Excel, Outlook en SAP? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Mol zijn wij op zoek naar een administratief en commercieel bediende. Jouw takenpakket bestaat uit: Orders opvolgen van A-Z: ingeven in SAP, opvolgen... Klanten op de hoogte houden over de levertermijn, product specificaties, foutieve leveringen... Vragen

Administratief medewerker inkoop

Synergie
Een administratief medewerker inkoop ondersteunt het inkoopproces door nauwkeurige administratieve taken uit te voeren en te zorgen voor een efficiënte afhandeling van bestellingen  Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.  Je verzorgt de facturatie (dagelijks,

Administratief medewerker aankoop

Synergie
Beheren van het volledige end-to-end orderverwerkingsproces voor grondstoffen, inclusief nauwkeurige controle en opvolging. Zorgvuldig onderhouden van inkooporders en verzekeren dat prijzen, hoeveelheden en leverdata voldoen aan de hoge bedrijfsstandaarden. Tijdig en volledig communiceren van alle wijzigingen die optreden op de productielocatie, om een soepele operationele gang van zaken te garanderen. Proactief zoeken naar innovatieve oplossingen om te voldoen

Administratief medewerker inkoop

Vario Food Group
Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden. Je verzorgt de facturatie (dagelijks, wekelijks of maandelijks) van de logistieke diensten alsook de administratie van de verschillende klanten. Je staat in voor de sales support mbt de brouwerijen, zoals het maken van stocklijsten, het maken van

Administratief Bediende

Start People
Description Ontvangst en controle van inkomende goederen Invoeren van klantorders Opstellen van transportdocumenten en laadopdrachten Opvolgen van de voorraad op laadbonnen/CMR's Controle van facturen van transporteurs en enkele leveranciers Onderhouden van communicatie met het magazijn en de productie betreffende leveringen, verzendingen en voorraadbeheer Communicatie met de

Logistiek Coördinator

Synergie
Voor de afdeling wegtransport zoeken we een collega die verantwoordelijkheid neemt voor het opvolgen van transportorders en het verstrekken van updates. We verwachten een echte hands-on mentaliteit en een administratieve duizendpoot. Opvolgen van transportorders en verstrekken van updates. Bij vragen of problemen van vervoerders, doorverwijzen naar de juiste persoon en samen oplossingen zoeken. Controleren of de goederen correct bij de

Customer service medewerker

Synergie
Ben jij klachtgericht en een administratieve duizendpoot? Ben je daarnaast ook wat commercieel ingesteld? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Tessenderlo zijn wij op zoek naar een gemotiveerde inside sales medewerker. Zo zal jouw takenpakket er uit zien: Ondersteuning en opvolging van alle afdelingen (orderinvoer, product beschikbaarheid, levering, facturatie, documentatieafhandeling...). Verwerking van

Customer/ Finance Support

Synergie
Je vervult een gevarieerde rol , waarbij je zowel Customer Support als de Finance afdeling ondersteunt. Customer Support Actieve respons op klantvragen en opvolging van sampleverzoeken. Efficiënte verwerking van klantorders met proactieve communicatie over de status. Zorgvuldige behandeling van klachten met focus op verbeteringen voor toekomstige dienstverlening. Finance Ondersteuning van de Financial Manager bij administratieve

Nous sommes prêts pour vous!