Tâches et responsabilités
Als Administratief Medewerker Marketing ben jij de rechterhand van het sales- en marketingteam. Je zorgt ervoor dat alle administratieve en praktische opvolging vlot verloopt tijdens een zwangerschapsvervanging tot ongeveer half november. Je springt flexibel bij waar nodig en je schrikt er niet voor terug om zelf initiatief te nemen.
Je takenpakket bestaat onder meer uit:
Updaten van prijslijsten en beheer van promomateriaal (foto’s, bestanden, mappenstructuur)
Opvragen
Profil du candidat
Je hebt een administratieve achtergrond, werkt nauwkeurig én houdt van wat variatie. Je bent een teamplayer maar werkt ook vlot zelfstandig en durft actief achter zaken aan te gaan.
Jouw profiel:
Je hebt een eerste relevante ervaring in administratie en/of marketingondersteuning
Je beschikt over een vlotte pen en een basiskennis marketing
Je bent communicatief en niet bang om zelfstandig je rol op te nemen binnen het team
Je hebt een goede kennis van Nederlands en werkt vlot met digitale tools
Je bent beschikbaar tot minstens half november
Je kan voltijds werken of 4/5de, en bent flexibel qua opstartdatum
Profil de l’Organisation
Ben jij een administratieve allrounder met een vlotte pen en een neus voor marketing? Heb je zin om tijdelijk bij te springen in een dynamische omgeving waar je zelfstandig kan werken en snel kan schakelen? Dan ben jij de versterking die we zoeken
Fourni
Wat mag je verwachten?
Tijdelijk contract (zwangerschapsvervanging) in een fijne werkomgeving met enthousiaste collega’s
Glijdende uren met start tussen 8u en 9u, 39u10/week (vrijdag wordt meestal wat korter gewerkt)
Verlofregeling : de laatste twee weken van juli is er een collectieve sluiting, jouw eigen vakantieplannen worden zeker besproken
Een rol waarin jouw initiatief en zelfstandigheid worden gewaardeerd
Voir la vacance complète