Administratief medewerker

13 il y a jours
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités


Zorgvuldig verwerken van de invoer van artikelen voor de nieuwe collecties.
Opvolgen van monsters per leverancier, etikettering van artikelen en aanmaken van artikelen in het ERP-systeem.
Coördineren en controleren van verpakkingsvoorwaarden, vrachtbrieven, laadlijsten en certificaten van oorsprong.
Facturen controleren en klachten opstellen richting leveranciers.
Beheren van het inkoopproces , inclusief:
Onderhouden van de inkoopdatabank.
Analyseren

Profil du candidat


Je beschikt over een bachelordiploma.
Je hebt een uitstekende kennis van Engels , zowel schriftelijk als mondeling.
Je spreekt vlot Nederlands of Frans .
Je hebt een grondige kennis van MS Office , met een sterke focus op Excel.
Je bent nauwkeurig , analytisch en stressbestendig.
Je hebt geen moeite met cijfers en weet analyses helder te rapporteren.
Je neemt initiatief en werkt efficiënt en zelfstandig.

Profil de l’Organisation

Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail? Wil je werken in een dynamische en internationale omgeving waar jouw analytische vaardigheden het verschil maken?
Wij zoeken een Administratief Medewerker voor de inkoopafdeling die de schakel vormt tussen onze leveranciers en interne processen.

Fourni


Een uitdagende en afwisselende functie in een toonaangevend bedrijf binnen de internationale interieurarchitectuur.
Een dynamische en groeiende organisatie met een ondersteunende en flexibele werkomgeving.
Vrijheid en autonomie om je werk in te richten en processen te optimaliseren.
Een loon startend aan 2500 bruto/maand en kansen om jezelf professioneel te ontwikkelen.


Voir la vacance complète