Administratief bediende Verkoopdienst

2 il y a jours
selecthr.be

Tâches et responsabilités


Jouw takenpakket:
Als administratief bediende ondersteun je de commerciële dienst en zorg je ervoor dat alles vlot en professioneel verloopt:
Je biedt administratieve ondersteuning aan het verkoopteam.
Je staat klanten vriendelijk te woord, zowel telefonisch als via mail.
Je stelt offertes, orderbevestigingen en calculaties op voor de verkoop van toren- en snelmontagekranen.
Je beheert de algemene correspondentie in het Nederlands en het Frans.
Je

Profil du candidat

Jouw profiel:
Je beschikt over een diploma (bij voorkeur in een administratieve, commerciële of technische richting) of hebt relevante ervaring opgebouwd .
Je communiceert vlot in zowel Nederlands als Frans .
Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet).
Je bent nauwkeurig, klantgericht en je werkt graag in team.

Profil de l’Organisation

Ben jij administratief sterk , klantgericht en heb je affiniteit met een technische omgeving? Dan hebben wij een boeiende uitdaging voor jou binnen een stabiel en modern bedrijf dat actief is in de wereld van toren- en snelmontagekranen.

Fourni

Wat mag jij verwachten?
Naast een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving, zetten wij graag in op jouw werkplezier en welzijn. Je krijgt onder andere:
Een aantrekkelijk salarispakket
Maaltijdcheques voor elke gewerkte dag
Hospitalisatie- en groepsverzekerin g
Aanvullend pensioenfonds (metaalsector)
Premies op basis van anciënniteit
Flexibele werkuren voor een gezonde work-life balans
Thuiswerkvergoeding (mogelijk tot 2 dagen/week, afhankelijk van de functieinvulling)
Extra verlofdagen , waaronder inhaalrust en een extralegale feestdag
Bedrijfslaptop
Een collegiale, ondersteunende sfeer waar samenwerken centraal staat
Leuke teamactiviteiten & themageschenken - want plezier hoort er ook bij!
Interesse? Stuur je CV door naar virginie.vanschoor@selecthr.be


Voir la vacance complète