Tâches et responsabilités
Als commercieel medewerker binnendienst werk je nauw samen met het key accountteam om een zo goed mogelijke service te bieden aan het cliënteel. Je takenpakket ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het opvolgen en ondersteunen van bestaande klantendossiers en prospecten;
Je verzorgt het volledige proces van de salesondersteuning van A tot Z.
Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van offertes, orderverwerking en artikelfiches invullen;
Je helpt klanten
Profil du candidat
Je gaat steeds georganiseerd en overzichtelijk te werk;
Je bent proactief en durft initiatief te nemen;
Je kan goed zelfstandig werken maar bent ook een echte teamplayer;
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels;
Je kan een eerste ervaring voorleggen in een soortgelijke functie.
Profil de l’Organisation
Onze klant is een een dynamische KMO met een familiaal en warm karakter. Door hun groei is Select HR op zoek naar een administratief commercieel medewerker met goede talenkennis (Ned, Fr, Eng).
Fourni
Voltijdse functie ( 38u/week);
Glijdende werkuren;
Doorgroeimogelijkheden;
Een dynamische functie binnen een KMO met familiaal karakter;
Werken in een omgeving waar teamverband centraal staat en toch heel zelfstandig initiatief moet genomen worden; Een grote variatie in takenpakket met de nodige verantwoordelijkheden; Een aantrekkelijk verloningspakket aangevuld met hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, strijkdienst en een jaarlijkse bonus op groepsresultaten.
Voir la vacance complète