Administratief bediende

1 il y a
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités

Voor onze klant in Lokeren zijn we tijdelijk op zoek naar een administratief bediende voor de planning.

In de functie van administratief bediende sta je in voor volgende taken:
Het opmaken en opvolgen van de planning voor onze techniekers
Telefonisch contact met onze klanten omtrent de planning
Het voorbereiden van de facturatie
De voorbereiding van excel documenten, invullen van templates
Bestelling van onderdelen en controle van de stock

Profil du candidat

Wie ben jij?
Je hebt reeds een eerste administratieve ervaring op zak
Je hebt affiniteit met techniek en idealiter al wat ervaring in de bouwsector
Je spreekt vloeiend Nederlands , kennis Engels is een pluspunt
Goede kennis van excel
Je bent communicatief sterk en vlot in de omgang

Profil de l’Organisation

Onze klant is een internationale groep gespecialiseerd in diensten op het gebied van elektriciteit, mechanica, energie en communicatiesystemen. Het bedrijf opereert in verschillende sectoren, waaronder energie, olie en gas, transport, industrie en gebouwen.

Fourni

Wat bieden we jou aan?
Een voltijdse of 4/5 tewerkstelling waarbij je nauw samenwerkt met je collega
Een marktconforme verloning aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag


Voir la vacance complète