Tâches et responsabilités
In deze veelzijdige rol ben jij de rechterhand van collega’s en de draaischijf van de administratie:
Je bent hét aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en collega’s – zowel aan de balie, telefonisch als via mail.
Je registreert nauwkeurig de uren van onze medewerkers.
Je zorgt voor een foutloze facturatie: opmaken, versturen en opvolgen van facturen.
Je ondersteunt projectleiders bij offertes, nacalculaties en opleveringen.
Je helpt mee bij de controle van
Profil du candidat
Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
Sterke kennis van het Nederlands; kennis van Engels, Duits of Frans is een pluspunt.
Vlot met facturatie- of ERP-systemen en Excel; kennis van Briljant en Cafca is mooi meegenomen.
Je bent proactief, klantgericht en positief ingesteld.
Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, en kan discreet omgaan met informatie.
Je hebt geen schrik van cijfers.
Je bent flexibel, stressbestendig en kan ook onder deadlines het overzicht bewaren.
Je werkt graag zelfstandig maar functioneert ook goed in teamverband.
Profil de l’Organisation
Voor een stabiel en groeiend bedrijf in Genk zoeken we een enthousiaste Administratief Bediende Allround. Je komt terecht in een dynamische, technische omgeving waar teamwork, kwaliteit en een positieve werksfeer centraal staan. Hier krijg je de kans om je administratieve talenten volop te benutten én verder te ontwikkelen.
Fourni
Een boeiende en gevarieerde voltijdse job met veel verantwoordelijkheid.
Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.
Een marktconform salaris volgens ervaring en kennis (PC 200.218).
Maaltijdcheques van €8,00.
Een 40-urenweek met 12 extra ADV-dagen.
Werkuren van 8u00 tot 16u30, waardoor je elke avond op tijd thuis bent.
Voir la vacance complète