Tâches et responsabilités
Hoe zal je dag eruit zien?
Je staat in voor de opvolging van procedures tot bevestigen van de identiteit van de klanten; .
Je zal samenwerken met de interne en externe diensten om het dossier zo goed mogelijk af te ronden, en de identiteit al dan niet te bevestigen;
Bij het vermoeden van onregelmatigheden zal je een melding maken en dit doorgeven;
Je verwerkt je dossiers en denkt mee na over mogelijke oplossingen bij onregelmatigheden;
In deze rol werk je achter
Profil du candidat
Wie ben jij?
Je beschikt over een eerste (relevante) en administratieve werkervaring;
je hebt een stabiele werkachtergrond;
Je behaalde ten minste een A2-diploma;
Je houdt er van om je dossiers in orde te brengen;
Je beschikt over een goede kennis van het Nederlands en Frans;
Kennis van KYC-procedures is een pluspunt, maar zeker geen vereiste;
Je ziet het zitten om te werken in Brussel centrum , je geraakt er zeer makkelijk met het openbaar vervoer.
Profil de l’Organisation
Voor een gekende en stabiele bank, zijn we op zoek naar nieuwe medewerkers, die zullen instaan voor het administratief verwerken van dossiers van klanten, gaande van identiteitscontrole, tot beheer van opstart nieuwe dossiers.
Ben je op zoek naar een administratieve functie, vlot bereikbaar met openbaar vervoer? Ben je nauwkeurig en werk je graag vakkundig je dossiers af? Spreek je goed Nederlands en Frans ? Dan is deze functie ideaal voor jou!
Fourni
Wat kan je verwachten?
Zeer aantrekkelijk brutosalaris;
Mooi pakket van extralegale voordelen;
Je ontvangt onmiddellijk een vast contract;
Moderne werkomgeving, met alle comfort;
Een gevarieerde functie met impact en verantwoordelijkheid.
Hybride werkplek; thuiswerk is mogelijk;
Glijdende werkuren.
Voir la vacance complète