Account Manager regio Limburg

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités


Als Account Manager ben jij de motor achter dit groeiende succesverhaal. Je verwezenlijkt dit door:
Nieuwe klanten aan te trekken, voornamelijk KMO's met 1 tot 30 medewerkers.
Oplossingen op maat te bieden uit het uitgebreide dienstenaanbod, dat varieert van het opstarten van een eigen bedrijf tot het beheren van HR- en welzijnsbeleid.
Afspraken te regelen en contracten af te handelen.
Samen te werken met diverse teams en op te volgen leads die voortkomen uit

Profil du candidat


Diploma of relevante werkervaring.
Affiniteit met ondernemerschap en interesse in HR zijn een plus.
Kennis van sociale wetgeving wordt gewaardeerd.
Sterke overtuigingskracht en commerciële mindset zijn essentieel.
Netwerken en klanten binnen halen zijn jouw ding.

Profil de l’Organisation

Voor een gekende en professionele HR dienstverlener met aantal vestigingen over heel België, zijn we voor de regio Limburg op zoek naar een Account Manager.

Fourni


Een mooie loopbaan en voortdurende groei aan de hand van e-learnings en georganiseerde opleidingen.
Een voltijdse (38u) of 4/5 tewerkstelling met glijdend uurrooster.
32 vakantiedagen.
Mogelijkheid tot thuiswerk.
Een mooi bruto maandloon van aangevuld met bonussysteem o.b.v. salesplan en een onkostenvergoeding van €340
Bedrijfswagen plus tankkaart.
En daarenboven een topwerkgever! (Dit is niet zomaar een bewering; het komt rechtstreeks van onze beginnende medewerkers via Select HR.).


Voir la vacance complète