Nous avons trouvé pour vous: 36 jobs pour 'telefonie'

Medewerker Receptie/Telefonie

Start People
Description Als pioniers in afvalbeheer en -verwerking, heeft ons onze klant sinds 1955 een sterke reputatie opgebouwd door effectieve oplossingen te bieden aan particulieren en bedrijven in West-Vlaanderen. Met een groei naar een dynamisch bedrijf van 125 medewerkers, verspreid over verschillende vestigingen, zijn ze momenteel op zoek naar versterking op de dienst telefonie en administratie. Hoe ziet jouw dag als Medewerker receptie en

Gehoorconsulente

Synergie
Als gehoorconsulente heb je de volgende taken: Administratief: Op administratief vlak ben je als consulent(e) verantwoordelijk voor het agenda- en stockbeheer, opvolgen van dossiers, de mails en telefonie. Commercieel: Je bent een 1e aanspreekpunt voor de klanten, je luistert en identificeert hun noden om vervolgens een oplossing op maat aan te bieden. Technisch: Tot slot is er ook nog het technische aspect. Dit betreft het uitvoeren van hoortesten en het herstel en

Administratief medewerker productie

Start People
Description Als Administratief medewerker voor een tof bedrijf in Hoogstraten heb je volgende verantwoordelijkheden: All round ondersteuning bieden aan de Manager; Verzamelen, registreren en controleren van allerhande productiegegevens; Bestellen van productiemateriaal en contacten met leveranciers; Opvolgen van bestelbons en leveringen; Mailbeheer, postverdeling, telefonie; Ondersteuning bij

Management Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben je op zoek naar een uitdagende, administratieve job? Dan is deze job als Management Assistant in Gent centrum misschien iets voor jou. Solliciteer snel! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Je beheert zorgvuldig de agenda en de mailbox. Je bent verantwoordelijk voor het travelmanagement . Je biedt algemene administratieve ondersteuning: inschrijvingen seminaries, telefonie en onthaal. Je zorgt

NETWORK ENGINEER

Synergie
Als network engineer word je ingezet voor de installatie, het beheer en de security van netwerk componenten zoals wifi, switching en session border controllers. Daarnaast neem je ook de correcte uitvoering en afhandeling van implementaties van MS Teams UC telefonie oplossingen. Je programmeert en configureert zowel hardware als software en voert de installatie bij de klant uit. Je installeert updates en bent verantwoordelijk voor het verrichten van interventies en het

Medewerker Onthaal & Customer Service

Synergie
Als Medewerker Onthaal & Customer Service sta je in voor volgende taken: Je staat in voor eerstelijn telefonie . Je ontvangt binnenkomende oproepen en beantwoordt vragen en opmerkingen. Je geeft de oproep aan de juiste persoon en zorgt hierbij voor een vlotte communicatie. Je zorgt voor een vlotte, correcte en klantvriendelijke verwelkoming van bezoekers in het kantoor te Bornem. Je maakt deel uit van een gemotiveerd en dynamisch team en bent de schakel tussen de

Logistiek bediende

Synergie
Ben je op zoek naar een diverse functie met veel autonomie en klantencontact? Lees dan zeker verder! We zijn op zoek naar een Logistiek Medewerker voor een firma te Ninove. Wat houdt deze job nu in? Je staat in voor de opvolging van productengamma. Je kan de prijzen berekenen en vergelijken van verschillende transporteurs, fabrikanten, … Je staat in contact (mail & telefonie) met jouw klanten en leveranciers, internationaal gevestigd.

Inside sales

Synergie
Voor een jonge, dynamische scale up die telefonie- en netwerktoepassingen in de cloud aanbiedt, zijn we op zoek naar een Inside sales medewerker. Met een jong team van supergemotiveerde medewerkers helpen wij dagelijks bedrijven om de stap naar betaalbare netwerk continuïteit en gegarandeerde bereikbaarheid te zetten. Jouw takenpakket bestaat uit: Jij de brandstof voor onze salesmotor! Samen met je collega’s genereer je kwalitatieve afspraken voor onze

Office Assistant - Thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: In deze job als Office Assistant in Knokke ben jij het gezicht en de administratieve draaischijf van het kantoor. Je kan rekenen op een aangename werksfeer in een tof team. Interesse? Solliciteer snel! Hierbij een greep uit jouw takenpakket: Je onthaalt de klanten op kantoor en staat in voor de eerstelijnstelefonie. Je behandelt de mailbox en volgt de vragen van de residenten op. Je volgt de herstellingen en onderhoudswerken in de

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Heb je een passie voor bouw & vastgoed? Ben je een krak in administratie? Solliciteer dan zeker voor onze job als Office Assistant in dit familiebedrijf in Nevele! Je boekt de aankoopfacturen in Je staat in voor de telefonie en de mailbox Je stelt een opleidingsplan op en zorgt voor de inschrijvingen van opleidingen van de werknemers Je waakt over de database en maakt dat de klanten-en leveranciersgegevens steeds up-to-date zijn

Student administratie

Synergie
Geboeid door administratie? Student aan de hogeschool/universiteit? Op zoek naar een studentenvacature in de zomer? We got you!  Wij hebben enkele vacatures openstaan binnen de administratie, die wij graag hadden besproken met jou.  Allround takenpakket: Eerste lijn/telefonie Mailverkeer Input van gegevens Dossierbeheer Verificatie van offertes Klassement Aanmaken van dossiers Systeem up-to-date houden

Administratief bediende

Start People
Description Voor onze klant, een advocatenkantoor met specialisatie fiscaal recht, zijn we op zoek naar een administratieve assistent. Door jouw ondersteuning, draag je bij aan een vlotte werking van het kantoor: Je zorgt voor een professioneel en enthousiast onthaal van klanten. Je staat in voor de opvolging van telefonie en het mailverkeer. Je beheert de agenda en de kantoorplanning. Je verwerkt inkomende en uitgaande post.

Nous sommes prêts pour vous!