Nous avons trouvé pour vous: 50 jobs dans erembodegem aalstpour 'customer service supervisor'
Customer Service Teamlead
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een dynamisch team in Bilzen zoeken we naar een gedreven Customer Service Teamlead . Dit bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige producten en toonaangevende klantenservice. Klinkt interessant? Solliciteer dan nu op deze job!
Wat houdt je takenpakket als Customer Service Teamlead allemaal in?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel
Customer Service Teamleader
Start People
Description
Voor onze klant in Harelbeke/Kortrijk zijn wij op zoek naar een CUSTOMER SERVICE TEAMLEADER.
Jouw takenpakket als CUSTOMER SERVICE TEAMLEADER:
je stuurt de orderverwerking van A tot Z.
je waakt erover en stuurt bij opdat alle contacten met de klanten optimaal verlopen.
je onderneemt proactieve acties om de goede relatie met de klanten te behouden en te verbeteren.
je registreert klachten en
Customer service manager | Sales market leader
Dematic
Ben jij een gedreven leider met een passie voor klantenservice en strategische groei?
Dematic zoekt een ambitieuze Sales Market Leader Customer Service om onze verkoopactiviteiten binnen de customer service markt te leiden.
Als Senior lid van ons managementteam speel je een sleutelrol in het vormgeven van de strategie voor EMEA Customer Service en het
Teamlead Customer Service
Start People
Description
Als Teamlead Customer Service staat u in voor volgende taken:
klantenbezoek (luikje sales)
vertalen van de wensen van de klant naar uw team zodoende uw mensen operationeel aan de slag kunnen
coachen van uw medewerkers
complexere problemen behandelen,
deelnemen aan operationele meetings , de capaciteit evenwichtig verdelen en ondersteuning bieden aan de customer service
Teamleader Customer Service
Bright Plus
Omschrijving:
Wil jij een sleutelrol spelen in het Customer Service Team van een groeiend energiebedrijf? Als Teamleader Customer Service in Harelbeke heb je een passie voor energie. Ben jij de geknipte persoon voor deze job? Solliciteer nu!
Wat zullen jouw taken zijn?
Je leidt het Customer Service Team en optimaliseert klantinteracties.
Je wordt een energie-expert en
Teamleader Customer Service
Synergie
Jouw verantwoordelijkheden:
Je draagt als leider van het klantenserviceteam de verantwoordelijkheid voor het coördineren en managen van het team.
Op vaste momenten organiseer je bijeenkomsten voor het team om belangrijke zaken te bespreken en updates te delen.
Je hebt de capaciteit om op een professionele wijze met de klant te overleggen over prestaties aan de hand van kritieke prestatie-indicators, vervolgens creëer je een plan van aanpak dat zorgvuldig
TEAMLEADER CUSTOMER SERVICE
Synergie
Hey jij, toekomstige logistieke rockstar! Klaar voor de volgende stap in je werkreis?
Deze firma dé go-to voor alles wat met efficiënte, top-notch transport te maken heeft. Ze zijn als een geoliede machine die Europa verbindt, van haven tot haven.
Benieuwd wat je er gaat doen als Teamleader? Je zal zeker en vast de show stelen in volgend takenpakket :
Je wordt de held die het Customer Service Team managet, coördineert en opvolgt.
Klanten worden blij
Teamcoordinator Customer Service
Bechtle Direct NV
Stap in de rol van Teamcoördinator Customer Service bij Bechtle, waar jij als sleutelfiguur fungeert. Jouw energie komt tot uiting in de ondersteuning van zowel jouw team als de teamleider, en daarnaast blijf je gedreven door de afwisseling in operationele taken. In deze rol krijg jij de kans om:
Een onmisbare sparringpartner te zijn voor collega's en als het Single Point of Contact (SPOC) te fungeren voor operationele hulp, procesgerelateerde vragen en meer.
Teamleader Customer Service Representative
Synergie
Als team leader ben je de drijvende kracht achter het klantenserviceteam. Je takenpakket bestaat uit de volgende onderdelen:
Je organiseert en stuurt je team aan om een optimale service te bieden aan de klanten.
Je analyseert scherp de KPI's en leidt gesprekken met een professionele touch. Samen met je team stel je doelgerichte actieplannen op en zorg je voor een vlotte opvolging.
Als teamleider delegeer je de taken evenwichtig binnen je
Teamlead Customer Service (met bedrijfswagen)
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een klantgerichte job waar je jouw people management skills kan inzetten? Als Teamlead Customer Service in Mechelen neem jij verantwoordelijkheid over het team van 20 à 30 personen. Solliciteer meteen!
In jouw takenpakket als Teamlead Customer Service heb je volgende verantwoordelijkheden:
Je staat in voor het coördineren van de dagelijkse
Verantwoordelijke aftersales afdeling
Synergie
Een greep uit het takenpakket van onze aftersales verantwoordelijke:
Verantwoordelijkheid over het aftersales team van het bedrijf
Het organiseren van vergaderingen, aanbrengen structuur en procedures om kwaliteit van de aftersales te vergroten maakt ook deel uit van je takenpakket
Als verantwoordelijke ga je zorgen voor klant en voor team, voor tevredenheid, efficiëntie, rendabiliteit, productiviteit
Aanleren en bijsturen
Teamleider Klantenservice Tweetalig
Coolblue
Als Teamleider Klantenservice geef je leiding aan een team Klantenservice medewerkers. Je bent een goede coach en zorgt ervoor dat jouw teamleden een glimlach toveren op het gezicht van onze klanten. Je ziet mogelijkheden om de processen te verbeteren en denkt in oplossingen die voor iedereen werken. Wat doe je als Teamleider Klantenservice bij Coolblue? Als Teamleider
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes