Nous avons trouvé pour vous: 278 jobs pour 'care'
Customer Care Agent
Bright Plus
Description:
Vous êtes à la recherche d'une opportunité en tant que Customer Care Agent dans la région de Liège ? Vous êtes parfait bilingue français-néerlandais ? Vous avez un intérêt pour la comptabilité ? Postulez maintenant !
En qualité de Customer Care Agent , vous serez amené à effectuer les tâches suivantes :
Vous guidez les clients dans la maîtrise des solutions de la société ;
Vous assurez le service client par mail et par téléphone ;
Vous
Customer Care Agent
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je opzoek naar een opportuniteit als Customer Care Agent in Luik? Ben je Nederlandstalig en heb je daarnaast ook een goede kennis Frans? Heb je ervaring als boekhouder? Aarzel dan niet en solliciteer nu!
Als Customer Care Agent , zal je volgende taken uitvoeren:
Klanten begeleiden om onze oplossingen onder de knie te krijgen;
Klantenservice bieden via e-mail en telefoon;
Samenwerken aan onze knowledgebase en nieuwe
Customer Care Medewerker
Synergie
Je staat terecht voor een combinatie tussen customer care (callcenter inbound en administratie. De ratio zal ongeveer 60%-40% zijn.
Jij bent verantwoordelijk voor:
Telefonisch contact met klanten en opdrachtgevers;
Inschatten van de vraag en beslissen om deze zelf te behandelen of te dispatchen naar de correcte afdeling;
Verwerken en behandelen van binnenkomende vragen telefonisch en per mail;
Proactief klanten opbellen en vragen stellen.
Klantendienst en administratief medewerker - Bpost
Start People
Description
Als Klantendienst en Administratief Medewerker bij Bpost zal je terechtkomen op de business afdeling voor pakketjes. Je zal in contact staan met de KMO-klanten van Bpost.
Je helpt de business klanten telefonisch zo goed mogelijk verder bij problemen in verband met pakketjes en verwerkt daarnaast backoffice dossiers. Een zeer gevarieerde functie dus.
Af en toe word je ook ingeschakeld om andere collega's van
Customer Service Specialist Life Sciences & Healthcare
Start People
Description
Je bent het eerste aanspreekpunt voor specifieke toegewezen klanten in de farma- en healthcaresector die een zending willen plaatsen (info geven en vragen beantwoorden, doorverwijzen, zending plaatsen) en bouwt samen met hen een tijdslijn uit.
Een dag waar jij met voldoening naar huis terugkeert, ziet er als volgt uit
• het verzorgen van dagelijkse contacten met klanten en dealers via diverse communicatiemiddelen
Customer Care Representative Duits - Frans
Bright Plus
Omschrijving:
Wil jij graag in een internationaal team terechtkomen waar je klanten in hun eigen taal kan te woord staan? Solliciteer dan nu voor deze vacature in Geel waar je onwaarschijnlijk veel gaat bijleren! Je kan jou zowel behelpen in het Engels, Duits en Frans . Een extra taal is een grote plus zoals Nederlands of Spaans.
Als Customer Care Representative ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de aan jou
Assistent Technische Documentatie
Synergie
Voor onze klant gaan wij op zoek naar een gemotiveerde assistent technische documentatie!
Je bent verantwoordelijk voor de documentatie van het productassortiment en het ondersteunen van het compliance team.
Kortom:
Productinformatie beheren
Verkoopsdocumenten opstellen (technische fiches, etiketten,...)
CUSTOMER CARE
Synergie
Ben jij een technisch talent met een passie voor klantenservice? Wil je deel uitmaken van een internationaal team dat zich toelegt op het leveren van hoogwaardige technische oplossingen voor de voedingsmiddelenindustrie? Dan is dit jouw kans!
Als technisch customer care medewerker zul je een cruciale rol spelen bij het ondersteunen van onze klanten en het zorgen voor hun tevredenheid.
Belangrijkste taken:
Met jouw technische kennis en na een grondig opleidingstraject,
Customer Care Specialist
Synergie
Taken en verantwoordelijkheden:
Leveren van 'first class' technische ondersteuning via de telefoon
Oplossen van VoIP-netwerkproblemen en nauwgezette documentatie
Effectief beheren van inkomende ondersteuningsgesprekken
Fungeren als intern aanspreekpunt voor het ondersteuningsteam
customer care -
Customer Care Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Opzoek naar een nieuwe uitdaging in Neder-over-Heembeek? Om het team hier te versterken zoeken ze een Customer Care Officer . Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!
Als front like agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over elektronische beveiligingsproducten en -diensten. Hieronder een greep uit jouw takenpakket:
Je communiceert met klanten via telefoon en e-mail.
Vragen en problemen van klanten worden
Verantwoordelijke aftersales afdeling
Synergie
Een greep uit het takenpakket van onze aftersales verantwoordelijke:
Verantwoordelijkheid over het aftersales team van het bedrijf
Het organiseren van vergaderingen, aanbrengen structuur en procedures om kwaliteit van de aftersales te vergroten maakt ook deel uit van je takenpakket
Als verantwoordelijke ga je zorgen voor klant en voor team, voor tevredenheid, efficiëntie, rendabiliteit, productiviteit
Aanleren en bijsturen vaardigheden aan
Tweetalige Klantendienst Medewerker KBC met thuiswerk
Start People
Description
Ben je communicatief ingesteld en tweetalig (Nederlands als Frans)?
Wil je een eerste ervaring opdoen in een customer care functie?
Heb je voeling met de digitale wereld ?
Wil je graag 3 dagen/week thuiswerken ?
Ben je behulpzaam en geeft klantencontact jou een boost?
Alles kunnen afchecken?
Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!
Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn wij op zoek
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes