Nous avons trouvé pour vous: 20 jobs dans vilvoordepour 'bediende planning'
Administratief bediende - Planning
Start People
Description
Als Administratief Bediende - Planning bent u de spil in de organisatie van de dagelijkse activiteiten van onze technicien.
Uw taken omvatten:
Het efficiënt plannen en coördineren van de agenda's van technicien, zodat hun interventies optimaal worden ingepland;
Het onderhouden van vlotte en duidelijke communicatie met zowel klanten als collega's, waarbij u altijd streeft naar klanttevredenheid;
Het beheren
Logistiek Planner
Start People
Description
Onze klant in Boom is op zoek naar een Logistiek Planner . Enkele van jouw verantwoordelijkheden:
Je voert analyses uit op voorraad- en stockrapportages en overlegt waar nodig met onze klant.
Je werkt dagelijks samen met collega's van verschillende afdelingen om de goederenstroom zo efficiënt mogelijk te organiseren.
Samen met het commerciële team stel je de dagelijkse en wekelijkse planning op voor de uitgaande
Logistiek Planner
Synergie
Als Supply Chain Planner sta je in voor volgend takenpakket:
Samen met je collega’s ben je bezig om de uitgaande goederenstromen optimaal in te plannen.
Je analyseert voorraadrapportages en het bestelgedrag van supermarktfilialen en stemt indien nodig af met de klant.
Je hebt overleg met interne afdelingen over de doorstroom van producten en hakt knopen door indien nodig.
Je stemt volumes af met de afdeling Commercie, onderhoudt het assortiment, stelt de
Planner / Dispatcher
Start People
Description
Wat zal je takenpakket inhouden als Planner / Dispatcher?
Onthaal van klanten met een glimlach
Telefonisch aannemen van opdrachten en deze efficiënt inplannen
Administratieve verwerking van opdrachten
Aansturen van onze depanneurs
Opvolgen van de facturatie en het wagenpark
Company
Het bedrijf is gespecialiseerd in takeldiensten en pechverhelping.
Profile
Administratief bediende
Synergie
Als Administratief Bediende ben je een belangrijke schakel binnen onze onderneming.
Een greep uit jouw takenpakket als Administratief Bediende :
Planning operationele ploegen beheren
Uitzendkrachten en onderaannemers beheren en registreren
Commerciële offertes opmaken
Facturatieopmaak/opvolging
Opvolgen bestellingen A-Z
Bediende transport
Start People
Description
Voor het depot in Vilvoorde zijn we op zoek naar een transport bediende.
De taken zijn vrij administratief:
De administratieve afhandeling van de basis-planning van de regio Antwerpen, Brussel en Vlaams-Brabant
De coördinatie van de afhalingen
Chauffeurs en klanten te woord staan
Interventies correct rapporteren aan transportpartners en klanten
Dispatcher transport
Synergie
Als Planner – Dispatcher ben je verantwoordelijk voor het optimaal opvolgen van mensen en materiaal.
Je coördineert binnenkomende telefonische oproepen en mails.
Je informeert de klant pro actief bij laattijdige leveringen of in geval van problemen.
Je plant opdrachten optimaal in en stuurt chauffeurs aan zodat een tijdig, kwalitatief en kostenefficiënt transport gewaarborgd is.
Je volgt je klanten op en handelt proactief.
Je stuurt de
Administratief bediende
Start People
Description
Als medewerker binnen de customer service ben je verantwoordelijk voor diverse taken:
Nakijken en bijhouden van dossiers
Ondersteunen van de planning afdeling
Administratieve ondersteuning van de sales afdeling
Ondersteunen bij telefonie en mailverkeer
Assisteren bij overige administratieve taken zoals archiveren en dataverwerking
Company
Al bijna 150 jaar biedt onze klant
Logistiek administratief medewerker
Synergie
Als logistiek medewerker binnen het planningsteam omvatten de taken en verantwoordelijkheden onder andere:
Uitvoeren van administratieve logistieke taken.
Opstellen van de planning voor exportzendingen op een efficiënte manier.
Opvolgen van de transportplanning en - afhandeling (internationaal) in onze planningsystemen.
Behandelen van logistieke documenten , waaronder export- en importdocumenten, en het zorgen voor eventuele douaneformaliteiten.
Nauw
Teamleader logistiek
Synergie
Ben je geïnteresseerd in een functie als logistiek teamleider en ben je een echte teamspeler? Lees dan verder!
Als teamleider omvat jouw takenpakket:
Coördineren en monitoren van alle magazijnactiviteiten binnen jouw team.
Fungeren als centraal aanspreekpunt voor collega's en bijdragen aan een positieve werksfeer.
Verantwoordelijkheid dragen voor de planning, opvolging en administratieve taken.
Leidinggeven en medewerkers motiveren om optimaal te
Teamleader magazijn
Synergie
Het opstellen en uitvoeren van de dagelijkse planning.
Het aansturen, motiveren en coachen van het team.
Het bewaken van de kwaliteit en kwantiteit van de leveringen.
Het zorgen voor een efficiënte en effectieve operationele werking.
Het handhaven van veiligheids- en hygiënevoorschriften.
Het rapporteren aan het management over de voortgang en eventuele knelpunten.
Het werken in een 2-ploegensysteem en bereidheid om in het weekend te werken.
Customer service materials
Synergie
We are seeking a temporary replacement for Materials Management Coordinator.
What are your duties?
Planning replenishment of stock, based on input from sales team
Follow-up of open orders
Monitor stock situation in external warehouses in the EU(no travel required)
Enter purchase orders into SAP
Arrange transport between different warehouses
Various administrative tasks
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare