Nous avons trouvé pour vous: 770 jobs dans liege 4000pour 'back office medewerker'

Back Office Medewerker

Synergie
Heb jij ervaring in de transportwereld? Heb je een goede kennis Frans? Dan is onderstaand takenpakket iets voor jou: Bij vragen of problemen los je deze op. Alledaagse administratieve taken uitvoeren. Nakijken of alle documenten aanwezig zijn voor transport. Controleren of de verzamelde documenten correct zijn opgesteld. Beantwoorden van binnenkomende vragen en verzoeken via telefoon en e-mail.

Credit Collector - Back Office medewerker NL/FR

Start People
Description Voor onze klant actief in verhuur en verkoop van trucks zoeken we een duizendpoot die een tweeledige functie op zich zal nemen. Credit collector (30 à 40%) Debiteurenbeheer / opvolging klanten Telefonische/schriftelijke contact name - opvolging In overleg met directie (wekelijkse frequentie) – actieplan slechte debiteuren Opstellen afbetalingsplannen Incassodossiers voorbereiden

Back Office - uitgebreid loonpakket!

Bright Plus
Omschrijving: Voor een internationale organisatie in Grobbendonk, zijn wij op zoek naar een Back Office medewerker om een tof team te versterken. Werk jij graag met collega's rondom jou en heb jij een proactieve mindset? Is een fijne werksfeer en een goede work-life balance belangrijk voor jou? Dan ben jij misschien de zelfstandige initiatiefnemer die wij zoeken voor deze vacature! Als Back Office

Allround administratief medewerker

Synergie
Op zoek naar een afwisselende administratieve job met wat klantencontact binnen een groeiende firma waar medewerkers centraal staan ? Ben je enthousiast, vlot in omgang en werk je graag in team? Dan hebben wij de geschikte uitdaging voor jou. Als administratief medewerker zal je ons back office team versterken. Je zorg voor de administratieve opvolging binnen

Administratief Medewerker – Parttime

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij administratief sterk en hou je van variatie binnen je takenpakket? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Roeselare misschien wel voor jou! Solliciteer nu! Hoe ziet jouw takenpakket eruit ? - Je staat in voor het opmaken van de leenovereenkomsten - Je maakt de huurcontracten op - Je volgt de algemene vergaderingen en maakt hiervan de verslagen op - Je biedt administratieve

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Sta je te springen om aan de slag te gaan in een internationale omgeving? Kan je uitpakken met je administratieve skills? Jij bent de Administratief Medewerker waar deze organisatie in Kortrijk naar zoekt! Solliciteer vandaag nog! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Als Administratief Medewerker onderhoud je dagelijks contact met internationale klanten en andere betrokken partijen.

Administratief medewerker

Synergie
Jouw verantwoordelijkheden: Je optimaliseert de dagelijkse en wekelijkse planning van de medewerkers en past deze aan wanneer nodig. Je zorgt voor het overzichtelijke beheer van administratieve taken binnen de productieafdeling. Dit omvat onder andere het verwerken van productiegegevens, het beheren van voorraad, het bijhouden van KPI's en data, en andere gerelateerde taken. Je bent verantwoordelijk voor het rapporteren aan de Operationeel

Medewerker boekhouding / administratie

Synergie
Wat doe je als medewerker boekhouding en administratie? Als medewerker boekhouding en administratie speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de huidige boekhouder en het beheren van diverse administratieve taken. Je taken omvatten onder andere het verwerken van inkomende facturen, het beheren van debiteuren en crediteuren, en het registreren van bank- en kassactiviteiten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het

Administratief medewerker

Start People
Description Als Administratief medewerker zal jij instaan voor onderstaande zaken: Je behandeld de admninistratieve opvolging van de klanten Je bent het aanspreekpunt voor de klant, zowel telefonisch als via mail Je houdt het ERP-systeem up to date Je zorgt voor de juiste contractinput Opmaken van werkopdrachten van de techniekers bij de klant Last but not least! Je biedt administratieve ondersteuning aan het sales-team

Logistiek dossierbeheerder

Start People
Description Zijn de volgende taken helemaal iets voor u? Dan ben jij de Logistiek Dossierbeheerder die we zoeken: Je behandelt project dossiers van A tot Z; Je maakt een planning op voor het magazijn; Je handelt de douane formaliteiten af; Je staat in de voor het onthaal en de controle van de geleverde en uitgaande goederen; Je bent verantwoordelijk voor de containerbehandeling en de logistieke trafieken; Je

Administratief Medewerker

Start People
Description Als administratief medewerker zal je terechtkomen op de Parcels Business Care afdeling terechtkomen bij bpost. Deze afdeling staat in contact met bedrijven die pakketen versturen via bpost. Je zal voor de Key Account klanten werken en zal voornamelijk schriftelijke klachten van klanten behandelen . Je krijgt via mail klachten binnen van onze grote klanten. Je controleert eerst in het systeem of deze al werd

Administratief Medewerker Departement Omgeving

Start People
Description Start People is op zoek naar een Administratief medewerker voor de afdeling Beleidsontwikkeling en Juridische (BJO) Ondersteuning van Departement Omgeving . Wil jij een ‘administratief’ steentje bijdragen aan het milieu in Vlaanderen? Hou je van zelfstandig werken en een veelzijdigheid aan taken? Dan is onderstaande vacature iets voor jou. Je komt terecht in het team van administratieve ondersteuners bij de afdeling

Nous sommes prêts pour vous!