Nous avons trouvé pour vous: 146 jobs dans houthalen helchterenpour 'back office coordinator'

Back Office Coordinator

Bright Plus
Omschrijving: Heb jij sterke administratieve vaardigheden en werk jij graag met klanten? Wil je deel uitmaken van een gezellig team waar open communicatie en een leuke sfeer samenkomen? Solliciteer dan nu voor de rol van Back Office Coordinator! Hoe ziet jouw dag als Back Office Coordinator er nu exact uit? Je neemt telefonisch contact op met klanten Je overlegt met

Assistent manager receptie en Back office | Supermarkt

Carrefour Belgium
Opdracht Als Assistent Manager Receptie: Ga je na of alle ontvangen goederen vergezeld zijn van een leveringsbon en controleer je het aantal en de staat van de ontvangen colli's teneinde de controle van de levering te valideren conform de transportbon Voer je goederen retours uit conform de procedures Registreer je dagelijks de ontvangen goederen evenals de terugzendingen in de goederen database Signaleer je de anomalieën

ADMINISTRATION MANAGER

Synergie
Ben jij klaar om jouw carrière naar het volgende niveau te tillen in de wereld van logistiek? Zin in een uitdagende leidinggevende rol waarin je een topteam aanstuurt? Dan ben jij de Administratief Manager die wij zoeken! In deze rol ben je verantwoordelijk voor: Het leiden van een team van 10 à 15 medewerkers. Zorgdragen voor een vlotte verwerking van inkomende en uitgaande facturatieflows. Het optimaliseren van

Teamlead Administratie

Bright Plus
Omschrijving: Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een gerenommeerd orthopedisch familiebedrijf? Wij zijn op zoek naar een Teamlead administratie die een essentiële rol zal spelen in ons administratie team. Je verwerkt de Input van orders voor specifieke orthopedische producten. Je behandelt fysieke voorschriften en onderhoudt het contact met orthopedische techniekers. Je bent betrokken bij het invoeren van

Teamlead Administratie

Bright Plus
Omschrijving: Als Teamlead Administratie in de autosector ga je op een positieve manier het team motiveren. Zo ontwikkel je samen met de collega’s dagelijks efficiënte oplossingen en je behoudt een overzicht over het hele werkingsproces. Jouw takenpakket bestaat daarnaast voornamelijk uit: • Je draagt de verantwoordelijkheid voor de totale administratieve opvolging van onze diensten. • Je Coördineert de leveringen aan klanten in

FRONT OFFICE MANAGER

Synergie
Pour notre client, reconnu dans le secteur de l'hébergement, les soins et la restauration, nous sommes activement à la recherche d'un FRONT OFFICE MANAGER En tant que tel, voici quelles seront vos responsabilités : Gestion du back office : relations SAV, commandes diverses, supervision des shifts, et du département call center, ... Social : suivi des plannings de formation, gestion des maladies et remplacements, suivi et

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben je op zoek naar een gevarieerde job waarbij je samen met je collega het reilen en zeilen van een advocatenkantoor beheert? Solliciteer hier! Je takenpakket ziet er als volg uit: Je verzorgt het onthaal en beantwoordt telefoons -ook in het Frans of Engels Je ondersteunt een team van 8 advocaten bij hun administratie en agendabeheer Je notuleert bij vergaderingen en stelt mee de kantoornieuwsbrief op Je bent verantwoordelijk

Office Manager - thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een gedreven administratieve duizendpoot? Hou je van cijfermatig werken? Dan is deze job als Office Manager in Ruiselede iets voor jou. Je komt terecht in een ambitieuze en moderne werkomgeving. Interesse? Solliciteer snel! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je volgt verschillende dossiers op en biedt hierbij ondersteuning aan het managementteam. Je beantwoordt de binnenkomende eerstelijnstelefonie. Je staat in

Project Manager Support Officer

Bright Plus
Omschrijving: Opzoek naar een nieuwe functie in Diegem.Om het team hier te versterken zoeken ze een Project Manager Support Officer die de administratieve taken van onze Project Managers uit handen kan nemen. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Je zal goede administratieve ondersteuning bieden aan de Project Managers zodat het project vlot verloopt van A-Z. Je zal richtlijnen en standaard procedures implementeren om consistente input

Office Manager HR

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij administratief sterk? Ben je op zoek naar een gevarieerde job met veel groeipotentieel? Twijfel dan niet en solliciteer nu voor Office Manager HR in Maaseik! In de rol van Office Manager HR in Maaseik heb je een erg gevarieerd takenpakket, onder andere bestaande uit: Je biedt ondersteuning bij de payroll van alle werknemers en verzorgt de bijhorende personeelsadministratie. Je

HR & Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: In deze veelzijdige rol van HR & Office manager kom je terecht in een super fijn bedrijf met mooie kantoren regio Herentals. HR Rekrutering Learning & Development Opvolgen sociale wetgeving; Functioneringsgesprekken; Loon- & HR administratie in samenspraak met sociaal secretariaat Communicatie met personeel en externe partners Office management: Opvolgen van verzekeringen: Aankoop

Teamleader

Synergie
Heb je affiniteit met de dagelijkse logistieke flow? Ben je daarnaast administratief ingesteld? Dan ben jij misschien de teamleader die wij zoeken! Zo ziet jouw takenpakket eruit: Het aansturen, coachen en motiveren van magazijnmedewerker. Jij analyseert problemen en lost ze daarna ook op. Als teamleader ben je gewend te werken in complexe logistieke omgevingen. Je bewaakt de productiviteit, werkt aan continue verbeteringen,

Nous sommes prêts pour vous!