Nous avons trouvé pour vous: 32 jobs dans deurne antwerpenpour 'applicatiebeheer en helpdesk'
Support engineer
Havenbedrijf Antwerpen-Brugge
Heb je al een eerste ervaring op een service desk? Kom je graag in contact met klanten uit diverse sectoren? Krijg jij energie van het zoeken naar oplossingen? Dan ben jij misschien onze nieuwe support engineer!
Onze service desk levert ondersteuning voor de CPU applicatie aan onze
Sales Support Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Wij zijn op zoek naar een Sales Support Medewerkers waarbij je een essentiële rol speelt in de sales afdeling.
Als Sales Support Medewerker bestaat je takenpakket uit het volgende:
Je bereidt offertes, raamcontracten en tenders nauwgezet voor
Je
Technische helpdesk agent
Start People
Description
Ben jij thuis in de wereld van IT? Weet jij wat een server is, hoe dit werkt en hoe je scriptjes in simpele codetaal schrijft ( to name a few )?
Dan is de job van technische helpdesk agent misschien iets voor jou!
Als IT-support officer bij onze klant in Brasschaat ga je werken met software die ontwikkeld is voor
Econocom - Support Engineer
Econocom
Als Support Engineer verzeker je dat de IT infrastructuur optimaal funktioneert zodat eindgebruikers hun dagdagelijkse taken zonder enig probleem kunnen uitvoeren. Dit houdt in dat je actief oplossingen biedt voor (GE-escaleerde) aanvragen van eindgebruikers en dit binnen de
ICT Support Engineer
Synergie
Hoe sta jij tegenover het werken bij een gezond en internationaal bedrijf? Ben je geïnteresseerd in de sociale wetgeving en payroll? In welke mate kan een mooie verloning jou interesseren?
Als het antwoord op deze vragen positief is, lees dan zeker verder
Voor een gerenommeerd
Java Developer Tooling & Support
Smals
Uw rol Als Java Developer Tooling & Support ben je verantwoordelijk voor de definitie, standaardisering/best practices, implementatie en ondersteuning van de ontwikkelingstools en -processen. Je belangrijkste taken zullen zijn: - De good practices inzake ontwikkelingsprocessen en -tools
Smals - Java Developer Tooling & Support
Smals
Uw rol Als Java Developer Tooling & Support ben je verantwoordelijk voor de definitie, standaardisering/best practices, implementatie en ondersteuning van de ontwikkelingstools en -processen. Je belangrijkste taken zullen zijn: De good practices inzake ontwikkelingsprocessen en -tools
First line service desk support
Start People
Description
Onze klant is een internationale speler in de voedingssector. Ze zijn opzoek naar een first line service desk support. Ben jij een ICT duizendpoot? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen?
Je biedt ondersteuning aan collega's met ICT problemen, zowel software als hardware
Hemmersbach GmbH & Co. KG - Onsite IT Support Technician
Hemmersbach GmbH & Co. KG
De rol Hemmersbach is op zoek naar een ervaren Onsite IT Support Engineer om ons team te versterken. Als Onsite IT Support Engineer bied je technische ondersteuning aan onze klanten op locatie, waarbij je Hardware- en softwareproblemen troubleshoot en oplost, en
IBA (Ion Beam Applications) - Platform Engineer Azure
IBA (Ion Beam Applications)
Join our team as a Platform Engineer and play a key role in designing and maintaining the essential platforms for modern software and data applications. Ensure operational excellence and support business growth by leveraging innovative solutions on Azure in the medical device sector, focusing on
Satellit - Integration Engineer / Middleware Developer
Satellit
Role Summary: Assist Enterprise, Solution, and Cloud Infrastructure architects in developing IT roadmaps, implementing projects and Middleware integrations, and providing third-line support. Responsibilities Assist architects in developing IT roadmaps Implement new projects and Middleware integrations Collaborate with IT infrastructure teams (networks, systems,
Pierard Consulting Group - Azure Engineer
Pierard Consulting Group
Azure Cloud (infrastructure) engineer Il / Elle sera chargé de la prise en charge des incidents et des demandes de support technique, tout en veillant à la satisfaction des utilisateurs. En tant que support de niveau 3, vous interviendrez sur des problématiques complexes nécessitant une expertise approfondie en infrastructure,
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare