Nous avons trouvé pour vous: 37 jobs dans bornempour 'boekhoudkundig medewerker'

Facturatie Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Als Facturatie Medewerker in Neder-Over-Heembeek ga je vooral administratieve ondersteuning bieden. Interesse? Solliciteer dan snel! Je bent verantwoordelijk voor de controle van de facturatiegegevens. Je bent de contactpersoon voor klanten voor vragen omtrent de facturatie. Je beantwoordt inkomende telefoons en mails van klanten. Je zorgt voor administratieve opvolging met betrekking tot de facturatie. Je stelt creditnota’s en/of

Medewerker Boekhouding

Synergie
Als boekhoudkundig medewerker sta je in voor: Het opvolgen van klanten en leveranciersrekeningen Het opvolgen van stockbeheer voor nieuwe en tweedehands voertuigen BTW aangifte , BTW listings, intrastat en intracommunautaire listing Debiteurenbeheer Controleren en registreren van investeringen Uitvoeren tussentijdse en jaarlijkse afsluitingen Intercompany facturatie Boeken van financiële verrichtingen en facturen

Medewerker Facturatie

Synergie
Op de afdeling facturatie ben je met name bezig met het voorbereiden, opstellen en het verzenden van cliëntfacturen, alsook facturen van onze onderaannemers en interne facturen tussen de verschillende filialen. Je houdt hierbij rekening met gemaakte (prijs)afspraken. Je bewaakt de deadlines, onderhoudt contact met klanten en zorgt dat het administratieve proces perfect verloopt. Daarnaast is er ook een nauwe samenwerking met interne afdelingen betreffende facturen,

Administratief Medewerker Boekhouding

Start People
Description Zijn de volgende taken helemaal uw ding? Dan ben jij de Administratief Medewerker Boekhouding die we zoeken: Je volgt de limieten en vervaldata van de financiering op; Je kijkt dagelijks de niet-financierbare items voor de verschillende rekeningen na en bekijkt of we deze al dan niet oplossen; Je volgt vervallen facturen op; Je stuurt aanmaningen na het vervallen van de factuur en berichten alvorens de factuur vervalt;

Administratief Medewerker Facturatie met 50% thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Als Facturatie Medewerker in Diegem ga je vooral administratieve ondersteuning bieden . Interesse? Solliciteer dan snel! Je bent verantwoordelijk voor de controle van de facturatiegegevens. Je bent de contactpersoon voor klanten voor vragen omtrent de facturatie. Je zorgt voor administratieve opvolging met betrekking tot de facturatie. Je stelt creditnota’s en/of supplementaire facturen op. Je verwerkt orders/contracten, je

Finance administrator

Synergie
Als boekhoudkundig medewerker sta je in voor: Het beheren van betalings- en facturatiestromen en deze op een correcte manier verwerken in het systeem Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen Vragen van onze klanten en leveranciers beantwoorden omtrent facturen Het opvolgen van rappels van de leveranciers Betalingen opvolgen

Verantwoordelijke boekhouding

Synergie
Als verantwoordelijke boekhouding zal je: Aankoopfacturen inboeken BTW-aangiftes doen en opmaken maandelijkse resultatenrekening De kredietverzekering beheren Debiteurenbeheer en betalingsopdrachten voorbereiden in Isabel Correcte tijdsregistratie doorgeven van de medewerkers aan het sociaal secretariaat Personeelsdossiers opvolgen Contact met de interimkantoren Aanvullende administratieve taken zoals (nazicht werkkledij,

Finance Manager

Synergie
Je bewaakt de gezondheid van het bedrijf. Ontwerpen en toepassen van financiële strategieën. Toezicht houden op het financieel welzijn van de onderneming. Je voert de financiële analyses uit en stelt begrotingen op. Beheren van boekhoudingen opstellen financiële verslagen. Je leeft de wettelijke eisen na met betrekking tot financiën.

AP Boekhouder

Partspoint
PartsPoint België (voorheen Brezan Autoparts) is dé specialist in het verdelen van auto-onderdelen, gereedschappen en materialen voor het garagebedrijf. Met 26 filialen verspreid doorheen heel België leveren wij alles wat een garagebedrijf nodig heeft, inclusief opleidingen en garageconcepten. Samen met de Nederlandse collega’s vormen wij de Alliance Automotive Group Benelux (AAGB). AAGB maakt onderdeel uit van Alliance Automotive Group Europa, de

Financieel administratief bediende

Bright Plus
Omschrijving: Als Financieel administratief bediende ondersteun je op de boekhoudafdeling en sta je in voor financieel getinte taken en de facturatie. Je verstuurt de maandelijke facturatie per project. Je verwerkt de uitgaande facturen op administratief vlak. Je waakt mee over een tijdige en correcte verwerking van de facturen en pikt op waar nodig. Je denkt mee en doet verbetervoorstellen waar mogelijk. Samen met je collega's

Freight Invoicing Coördinator

Synergie
Are you eager to learn and improve your skills? Do you have an interest in transport and supply chain and are you proficient in English? If you answered "Yes!" on all these questions, our client is looking for you! Our client has a worldwide network of production facilities and distribution centers and is looking for a key contributor to the self-billing processes of truck carriers. Your daily tasks as a Freight Invoicing Coördinator? Communicating and do

Financial controlling traineeship

Synergie
Als trainee volg je gedurende 6 maanden een intensief maar gevarieerd opleidingsprogramma op verschillende Katoennatie-terminals in Antwerpen/België. Dit programma wordt gekenmerkt door operationele training en hands-on opdrachten in verschillende gebieden van logistieke activiteiten (bijv. verpakking, warehousing, logistiek en administratie, commercieel) waarbij doorzettingsvermogen en probleemoplossend vermogen vereist zijn. Tijdens deze periode krijg je een grondig inzicht

Nous sommes prêts pour vous!