Nous avons trouvé pour vous: 72 jobs dans mechelenpour 'administratief office assistant'

Administratieve assistant

Synergie
Als administratief assistant ben je verantwoordelijk voor allerlei administratieve taken gerelateerd aan de parkeersystemen Je doet prijsaanvragen bij de leveranciers en maakt prijsvergelijkingen op Je maakt aankooporders op aan de hand van de offertes die hiervoor zijn binnengekomen van de leveranciers Je zorgt voor de dagelijkse contactopvolging met de leveranciers ( bv -. elektriciens, onderhoudsfirma's,...) Als

Administrative Assistant

Arcadius
De administratieve medewerker die we zoeken, is iemand die autonoom kan werken en beslissingen kan nemen, en dat in verschillende domeinen: Bezoekers onthalen en hun vraag identificeren Je staat mee in voor de dagdagelijkse werking van het kantoor (vnl. facilitaire, IT, enz…) Je biedt administratief-projectmatige ondersteuning aan het team van advisors en de verantwoordelijke van de sociale fondsen. Eventuele vragen per email of telefoon beantwoorden

Administrative Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Binnen deze functie ben je Verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van het Management Team, HR- en Marketing departement. Aanwezig bij vergaderingen van het Management Team. Organisator van events samen met de marketingafdeling. Organisator van reizen, hotelboekingen, team events. Een stukje verantwoordelijk voor facility management (in samenwerking met de facility manager). Profiel Je bent of hebt

Administratieve assistant Real Estate

Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn: Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR) Opmaken van de purchase orders Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts

Administratief Sales Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Als administratief assistent ondersteun je het Departement Sales en After Sales op organisatorisch en administratief vlak en je rapporteert aan de Head of Sales&Marketing. Je rollen en verantwoordelijkheden: Verzorgen van kwalitatieve vertalingen (Frans, Nederlands, Engels) van brochures, nieuwsbrieven en technische documenten Regelmatige marktanalyse door screenen van immo portals, mystery shopping enz Ondersteuning bij praktische zaken

Technical administrative assistant real estate

Synergie
Ondersteuning bij de dagdagelijkse coördinatie, beheer en opvolging van het preventieve onderhoud van gebouwen en systemen. Inplannen en opvolging van preventieve onderhoudstaken via Topdesk, alsook opvolging van uitgevoerde werken en onderhoudsrapporten Dagelijkse medeopvolging en coördinatie van defecten en technische alarmen Administratieve ondersteuning bij het beheer en opvolging van het energieverbruik en energiefacturen Beheer van SLA-contracten via topdesk

Project Consultant - Administration Assistant

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Mechelen. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België. In dit eerste project ga je aan de slag

Administrative Assistant Sales & Marketing

Bright Plus
Omschrijving: Als administrative Assistant Sales & Marketing sta je in voor een divers takenpakket: • Je bent verantwoordelijk voor de administratie van het departement • Je maakt contracten op in overleg met artsen • Een doortastende opvolging van interne en externe ondertekeningen • Je opent Purchase Orders • Je zorgt voor een goede opvolging van het budget • Je maakt het voorbereidende werk voor congressen: Zoeken naar restaurants,

HR Assistant (administratief) m/v/x

Start People
Description Als administratief bediende payroll zal je instaan voor volgende taken en verantwoordelijkheden : Je zorgt ervoor dat de loonlijsten van de bemanning voorbereid worden maar ook beoordeeld op correctheid. Daarnaast zorg je ook voor de nodige rapportage. Je zorgt ervoor dat alle administratieve taken in verband met de loonlijst uitgevoerd en in orde zijn. Vervolgens zal je ook de facturen bekijken en beoordelen op basis van wat er is

Administratief Bediende - Management assistant skills - Parttime mogelijk

Bright Plus
Omschrijving: Als Administratief bediende / Management Assistant vorm je een steunpilaar binnen het kantoor en sta je in voor tal van administratieve taken. Je zorgt ervoor dat de collega's zich op hun core business kunnen focussen. Je komt terecht in een aangename KMO waar er een sterke people managenent heerst. Er worden geregeld leuke teamactiviteiten georganiseerd binnen het bedrijf en zij staan garant voor een goede work-life balans .

Administrative Communication Assistant in de automotive

Bright Plus
Omschrijving: Als Communication Assistant in Bornem kom je terecht in een gevarieerde functie bij een gerenommeerde speler in de automotive . Er heerst een gedreven en collegiale sfeer. Solliciteer vandaag! Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Je ondersteunt de twee Corporate Communication collega’s op administratief vlak Je maakt Powerpoint presentaties op Je volgt de algemene mailbox steeds nauwkeurig op Door jouw organisatietalent weet

Administratief bediende met thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Onze klant, een internationaal bedrijf in Antwerpen-Centrum, gaat op zoek naar een gedreven management assistant. Wil jij graag werken in een boeiend bedrijf dat zijn medewerkers alle kansen wil bieden? Lees dan zeker verder! Als Administratieve kracht/ Office Assistant neem je een gevarieerd aantal administratieve taken voor jouw rekening, ontdek alvast een voorsmaakje: Je bent

Nous sommes prêts pour vous!