Nous avons trouvé pour vous: 20 jobs dans verrebroekpour 'administratief medewerker facturatie'
Administratief Medewerker Boekhouding
Start People
Description
Zijn de volgende taken helemaal uw ding? Dan ben jij de Administratief Medewerker Boekhouding die we zoeken:
Je volgt de limieten en vervaldata van de financiering op;
Je kijkt dagelijks de niet-financierbare items voor de verschillende rekeningen na en bekijkt of we deze al dan niet oplossen;
Je volgt vervallen facturen op;
Je stuurt aanmaningen na het vervallen van de factuur en berichten alvorens de factuur vervalt;
Financieel administratief bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Als Financieel administratief bediende ondersteun je op de boekhoudafdeling en sta je in voor financieel getinte taken en de facturatie.
Je verstuurt de maandelijke facturatie per project.
Je verwerkt de uitgaande facturen op administratief vlak.
Je waakt mee over een tijdige en correcte verwerking van de facturen en pikt op waar nodig.
Je denkt mee en doet
Administratief Bediende Facturatie Willebroek m/v/x
Start People
Description
Als facturatiemedewerker sta je in om de facturatie van projecten voor te bereiden en te factureren. Je komt terecht in een team van 3 personen waarbij je mee instaat voor het volgend takenpakket:
Je volgt werven administratief op om zo de facturatie te voorzien
Je onderhoudt de mailbox
Je bezorgt de klant voorstellen ter facturatie en volgt deze op
Je doet aanpassingen aan afrekeningen
Medewerker Facturatie
Synergie
Op de afdeling facturatie ben je met name bezig met het voorbereiden, opstellen en het verzenden van cliëntfacturen, alsook facturen van onze onderaannemers en interne facturen tussen de verschillende filialen.
Je houdt hierbij rekening met gemaakte (prijs)afspraken.
Je bewaakt de deadlines, onderhoudt contact met klanten en zorgt dat het administratieve proces perfect verloopt.
Daarnaast is er ook een nauwe samenwerking met interne afdelingen betreffende
Logistiek Administratief bediende
Start People
Description
Jouw verantwoordelijkheid als Administratief medewerker:
Je hebt een ondersteunende functie;
Je ontfermt je over de facturatie, laat deze goedkeuren, vergelijken en controleren;
Je doet administratieve kosten/ baten analyses;
Je verzamelt relevante informatie ivm allerlei projecten;
Je plaatst bestellingen, je verwerkt materiaallijsten;
....
Company
Administratief & logistiek medewerker
Synergie
Als Administratief en Logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van administratieve taken tot logistieke ondersteuning. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder meer:
Verwerken van inkomende en uitgaande bestellingen en zendingen
Verzorgen van nauwkeurige administratie, inclusief facturatie en documentatie
Coördineren van
Administratief medewerker
Synergie
Ben je sterk in administratie ? Hou je van variatie in je job ? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant in Zele zijn we op zoek naar een polyvalent administratief medewerker.
Je takenpakket zal eruit zien als volgt :
Je staat in voor het inboeken van de onkosten.
Je neemt het voorbereidend werk van de facturatiedienst voor je rekening.
Je bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor je collega's op de werkvloer, voor allerlei
Administratief Logistiek bediende
Synergie
Heb je een passie voor administratie en combineer je dit graag met facturatie? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken! Als administratief logistiek bediende sta je in voor het voorbereiden van de facturatie en het administratief vervolledigen van de dossiers, zodat tevreden klanten duurzame partners worden en de inkomsten van de onderneming onder controle zijn:
Opstellen van het
Administratief medewerker
Synergie
Als administratief bediende zorg je voor een goede administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen de vestiging in Aartselaar!
Jouw takenpakket:
Administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst
Aanvragen van diverse vergunningen
Beheren van administratieve mailbox
Voorbereiden van facturatie
Voorbereiden van loonverwerking
Opmaken van sociale documenten
Je staat
Logistiek Administratief Bediende
Synergie
Ben je administratief sterk? Kan je goed zelfstandig werken? Lees dan nu verder!
Verwerken van opdrachten en zorgen voor de opvolgingen van de dossiers.
Je biedt algemene ondersteuning voor de expeditie-afdeling.
Voorbereiden van opdrachten en deze doorgeven aan de staalkamer.
Voorbereiden van staallabels.
Je vult de analyses aan die opgemaakt zijn door de staalkamer.
Verzorgen van de facturatie van de opdrachten.
Medewerker Order Administratie
Start People
Description
Je staat in voor de orderopvolging van A tot Z :
het ingeven van salesorders in ons ERP systeem
de communicatie met de klanten over hun orders
dagelijks overleg met de magazijniers
wekelijks overleg met de productieplanning
het organiseren van transporten en verzendingen
de facturatie van orders
Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf zowel telefonisch als voor bezoekers
Je biedt
Dossierbeheerder
Start People
Description
Heb jij een hart voor logistiek en volg je graag administratief zaken op aangaande zeevracht? Dan ben jij de dossierbeheerder die we zoeken!
Je volgt de expeditiedossiers op
Registratie van inkomende orders
Facturatie
Verschillende documenten ga jij voorbereiden
Stockbeheer en opvolging
Beheer van eigen klantenportefeuille
...
Company
Onze klant, gelegen te
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes