Nous avons trouvé pour vous: 19 jobs dans zaventempour 'administratief medewerker aankoop'
Administratief bediende aankoop
Jouw uitdagingen: Je staat in voor het stockbeheer Forecast en minimum voorraden zijn jou niet vreemd Je bent verantwoordelijk voor <strong>aankoop</strong> van alle materialen Samen met de projectleiding waak je over de beste prijsafspraken met onze leveranciers Je staat in voor de nodige rapporten en de analyse/interpretatie hiervan Je leidt de nodige inventarissen Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers Je werkt samen met alle afdelingen binnen de firma- Select Human Resources NV
Administratief Medewerker Inkoop
Omschrijving: Je komt terecht in het regionale Logistic Support Team waar je voornamelijk inkoop-gerelateerde taken uitvoert. Je biedt algemene <strong>administratieve</strong> ondersteuning en bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers. Je staat in voor het aanvullen en onderhouden van master data voor nieuwe artikelen. Je communiceert vlot met verschillende stakeholders binnen en buiten de organisatie. Denk hierbij aan winkelmedewerkers, nationale teams, leveranciers en- Bright Plus
Administratief medewerker aankoop en stockbeheer | Groot-Bijgaarden
Als <strong>administratief</strong> <strong>medewerker</strong> voor <strong>aankoop</strong>- en stockbeheer zal je: - ervoor zorgen dat het nodige materiaal voor handen is - onderhandelingen voeren met leveranciers en ook prospectie voeren naar nieuwe leveranciers - zorgen dat verzendingen bij de klant geraken door het transport te organiseren Je zal met andere woorden verantwoordelijk zijn voor voldoende voorraad en een vlotte levering bij klanten. Profiel - Je hebt minstens een- Adecco
Administratieve import medewerker
Het opmaken van alle nodige documenten, gerelateerd aan luchtvrachtzendingen en transportopdrachten Het opmaken van specifieke douane technische documenten en geven van begeleidende adviezen hieromtrent aan derden Het opvragen van inklaringsinstructies/ luchtvrachttarieven/details van specifieke commodities Het melden, registreren en oplossen van onregelmatigheden Op de hoogte blijven van douane ontwikkelingen/procedures en regelgevingen Het geven van advies- Synergie
Administratief bediende
We zijn op zoek naar een <strong>administratief</strong> <strong>bediende</strong> voor de <strong>aankoopdienst</strong> te Vilvoorde. Als <strong>administratieve</strong> kracht kom je terecht in de divisie 'centrale verwarming'. Deze divisie is gespecialiseerd in groothandel van verwarmingsproducten die uitsluitend worden verkocht aan professionelen. Wat doe je concreet? Je maakt bestellingen op naar leveranciers toe Je gaat in gesprek met leveranciers De aankoopbestellingen en- Synergie
Bediende Export
Description Voor onze klant actief in de logistieke sector, gelegen te regio Vilvoorde , zijn we op zoek naar een <strong>administratief</strong> <strong>bediende</strong> transport. Als <strong>administratief</strong> <strong>bediende</strong> dien je over volgende competenties te beschikken: Aanspreekpunt voor de chauffeurs Telefonisch contact onderhouden met de klant Bestellingen opvolgen <strong>Administratieve</strong> opvolging van inbound / outbound Kennis Nederlands en- Start People
Administratief bediende
We zijn op zoek naar een <strong>administratief</strong> <strong>bediende</strong> voor de <strong>aankoopdienst</strong> te Vilvoorde. Als <strong>administratieve</strong> kracht kom je terecht in de metaalindustrie, met name toebehoren en onderdelen voor centrale verwarming. Wat doe je concreet? Je maakt bestellingen op naar leveranciers Je voert onderhandelingen met leveranciers De aankoopbestellingen en leveringen van leveranciers volg je op Je hebt regelmatig telefonische contacten- Synergie
Administratief Bediende | Vilvoorde | NL - FR - ENG
We zoeken een <strong>Administratief</strong> <strong>Bediende</strong> - <strong>Export</strong> voor een internationaal logistiek bedrijf in Vilvoorde. Jouw taken: - Je staat in voor de <strong>administratie</strong> en de opvolging van de transporten naar Midden- en Oost-Europa: dossierregistratie, opmaak transportdocumenten en opvolging van het verloop van transport tot levering. - Je rapporteert aan de teamleider. - Je onderhoudt de contacten met de klanten en partners via telefoon en- Adecco
Administratief medewerker | Overijse | NL/FR/ENG
Wij zoeken een <strong>administratief</strong> <strong>medewerker</strong> voor het <strong>supply</strong> chain team voor een grote speler in grondverzetmachines te Overijse Als <strong>administratief</strong> <strong>bediende</strong> zorg je voor de ondersteuning van de order coordinators met de verkoopdossiers van de machines. Jouw taken: -Je vraagt documenten aan. -Je staat in voor het opstellen en versturen van rapporten, creditnota's, facturen, certificaten en democontracten. -Je- Adecco
Administratief Medewerker Productie
Als <strong>Administratief</strong> <strong>Medewerker</strong> Productie ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je staat mee in voor het stockbeheer. Je rapporteert aan de <strong>Supply</strong> Chain Manager. Je gaat ondersteunend te werk met betrekking tot prijscalculaties. Je staat in voor de creatie van masterdata van de verschillende producten.- Select Human Resources NV
Administratief Bediende
In deze rol heb je een zeer uitgebreid takenpakket ter ondersteuning van het commerciële team: Nieuwe aanvragen omtrent openbare <strong>aanbestedingen</strong> doornemen en analyseren, vervolgens doorsturen naar de verschillende diensten / sales representatives. Verantwoordelijkheid voor de offertes/tenders (Tijdig en inhoudelijk correct ingediend op de verschillende e-procurement platformen). Cross-selling ondersteunen (Rapporten maken, informatie uit Salesforce halen, contracten- Select Human Resources NV
Administratief medewerker aankoopafdeling
Description DHL Aviation is op zoek naar een <strong>administratief</strong> <strong>medewerker</strong> op de aankoopafdeling. Wat houdt de functie in? Je neemt contact op met de leveranciers om bestellingen te plaatsen van o.a. office supplies en HR gadgets Je beheert de <strong>purchase</strong> mailbox Je registreert en houdt aanvragen bij, dit alles volgens stricte processen en compliancy Je voert <strong>administratieve</strong> taken uit (aankoopaanvragen beheren, facturen- Start People
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+31 (0)411 68 95 38 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes