Tâches et responsabilités
Als Schadebeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten bij schades.
Je maakt deel uit van een team van een 10-tal medewerkers, waarvan 3 schadebeheerders.
Openen en nauwgezette opvolging van schadedossiers bij schadeclaims van klanten
Begeleiden van expertises
Begeleiden van klanten bij vragen over lopende schadedossiers of een bestaande polis
Nauwe samenwerking met jouw collega's-relatiebeheerders
Profil du candidat
Bachelor diploma én een sterke interesse in verzekeringen
Commerciële ervaring en sterk in de uitbouw van lange termijnrelaties
Bij voorkeur reeds ervaring in de bank- of verzekeringssector
Luistervaardig en klant- en servicegericht
Nederlandstalig met een goede basiskennis van het Frans.
Profil de l’Organisation
Onze klant is een sterk groeiende speler in de verzekeringssector. Zij adviseren particuliere en professionele klanten met verzekeringsoplossingen op maat.
Ter uitbreiding van hun team, zoeken we een Schadebeheerder die de klanten adviseert en begeleidt bij hun schadeclaims :
Fourni
Een aantrekkelijk verloningspakket, aangevuld met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (bedrijfswagen met tankkaart voor ervaren kandidaten, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, netto onkostenvergoeding, commerciële bonus en CAO 90 bonus, korting op verzekeringsproducten)
36 verlofdagen, glijdende werkuren
Interne opleidingen en doorgroeimogelijkheden
Een stabiele werkomgeving met korte communicatielijnen en ruimte om initiatieven te nemen
Een enthousiast team dat samenwerkt, elkaar ondersteunt en successen viert
Voir la vacance complète