Office Assistant Bank - Antwerpen-Centrum

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Hoe ziet jouw takenpakket als administratief medewerker bank er uit?
Je staat klanten te woord via telefoon, mail, app of tijdens kantoorbezoeken.
Je kan vlo t commerciële opportuniteiten signaleren en klanten correct doorverwijzen naar collega's.
Je beheert je eigen agenda en weet afspraken in te plannen met bestaande en nieuwe klanten.
Je neemt ook administratieve taken op, zoals bijvoorbeeld klantengegevens verwerken.
Je vervult een commercieel ondersteunende

Profil du candidat


Dit ben jij
Je krijgt energie van klanten helpen, zowel telefonisch als face-to-face
Met je luistervaardigheid vind je steeds de juiste oplossing voor onze klanten
Je durft proactief de telefoon te nemen voor bestaande klanten en nieuwe leads
Nieuwe tools en werkwijzen? Jij gaat er vol voor en leert graag bij
Je Nederlands is uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
Bachelordiploma is mooi meegenomen, maar ervaring en opgebouwde skills binnen de bancaire sector tellen evenveel

Profil de l’Organisation


Onze klant is een gevestigde speler binnen de bancaire sector en richt zich op het ondersteunen van ondernemers met gespecialiseerde diensten. Vanuit hun kantoor in Antwerpen-Centrum zetten ze sterk in op kwaliteit en persoonlijke service. Om hun werking verder te optimaliseren, zoeken ze een Office Assistant die het team ondersteunt en meehelpt om een vlotte en professionele dienstverlening te garanderen.

Fourni

Wat krijg je ervoor terug?
Een vast loon met resultaat gebonden bonussen
13de maand die je flexibel kan inzetten
Maaltijdcheques, ecobonus, gsm-abonnement
Fietsvergoeding
Bank holidays
Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering

Klinkt dit als iets voor jou? Aarzel niet en solliciteer hier online!


Voir la vacance complète