Nous avons trouvé pour vous: 15 jobs dans turnhoutpour 'boekhoudkundig medewerker'

Boekhoudkundig medewerker

4Retail bv
In de rol van je functie als Administratief / Boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor: Inboeken van Facturen: Accuraat en tijdig verwerken van inkomende facturen in het boekhoudsysteem. Controleren van factuurgegevens op juistheid en volledigheid. Goedkeuren van Facturen: Coördineren van het goedkeuringsproces voor facturen bij relevante afdelingen. Zorgen voor tijdige goedkeuringen en opvolging van eventuele afwijzingen.

Medewerker boekhouding / administratie

Synergie
Wat doe je als medewerker boekhouding en administratie? Als medewerker boekhouding en administratie speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de huidige boekhouder en het beheren van diverse administratieve taken. Je taken omvatten onder andere het verwerken van inkomende facturen, het beheren van debiteuren en crediteuren, en het registreren van bank- en kassactiviteiten. Daarnaast ben je

Fiscaal Juridisch consultant

Synergie
Je zal deel uitmaken van een bestaand team van 2 collega's, samen fungeren jullie als aanspreekpunt en adviseur voor klanten en accountants met betrekking tot juridisch advies bij zakelijke vraagstukken. Je bent een expert in één van onderstaande materies Personenbelasting Compliance en advies Bezwaarschriften Fiscale aangelegenheden voor Nederbelgen Successieplanning, erf- en schenkbelasting Familiale vennootschappen

Administratief bediende facturatie

Synergie
Ben jij goed met cijfers? Ben jij daarnaast een nauwkeurig iemand? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bouwbedrijf in Pulle zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker facturatie Jouw takenpakket zal bestaan uit: Maken van pro forma's en facturen voor al onze diensten binnen het bedrijf Je stelt de pro forma's op aan de hand van werkbonnen van de machinisten/chauffeurs en dossiers die binnenkomen van de

Junior boekhouder

Synergie
Als boekhoudkundige/financiële medewerker draag je samen met je collega's zorg voor een nauwkeurige en volledige boekhouding en financiële administratie. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van algemene en analytische boekhoudtaken en controleert de boekhoudkundige documenten op juistheid. Je werkt volgens interne richtlijnen en houdt rekening met financiële en boekhoudkundige wet- en regelgeving. Je werkt dagelijks nauw samen met je

Boekhouder

Synergie
Voor een bedrijf in Herentals zijn wij op zoek naar een gemotiveerde boekhouder. Jouw verantwoordelijkheden zijn: Ondersteunen bij BTW-aangiftes. Inboeken van facturen (zowel aankoop- als de verkoopfacturen). Zelfstandig een maandafsluiting kunnen uitvoeren (controle op provisies, lonen, afschrijvingen,...). Dagelijkse verwerking van financiële en boekhoudkundige gegevens. Rapporteren aan de finance manager.

Boekhouder

Synergie
Voor een internationaal bedrijf in Olen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde boekhouder. Jouw verantwoordelijkheden zijn: Inboeken van facturen (zowel aankoop- als de verkoopfacturen). Ondersteuning bij BTW-aangiftes. Dagelijkse verwerking van financiële en boekhoudkundige gegevens. Voorbereiden voor rapportering aan afdelingshoofd. Zelfstandig een maandafsluiting kunnen uitvoeren (controle op provisies, lonen, afschrijvingen,...).

Administratief medewerker

Synergie
Het beheer van debiteuren, inclusief de zorgvuldige opvolging van uitstaande facturen. Het nauwkeurig beheren van financiële dossiers door het accuraat verwerken en archiveren van gegevens. Het aannemen en afhandelen van telefonische gesprekken van diverse betrokken partijen. Het uitvoeren van verschillende algemene taken ter ondersteuning van teamleden in hun dagelijkse werkzaamheden. administratief - facturatie - telefonie

Administratief medewerker

Synergie
Voor onze klant in Beerse zijn wij op zoek naar een parttime administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit zowel de personeelsadministratie omtrent afwezigheden, verlofaanvragen, ... opvolgen, als boekhoudkundige taken zoals het controleren van aankoop- en verkoopfacturen. Ook zal je ondersteuning bieden bij de administratie van de orderverwerking. Trefwoorden: Administratief bediende - parttime - administratie - boekhouding - personeelsadministratie

Medewerker na verkoop - Turnhout

Synergie
Wat mag je doen? Reparatiedossiers opstarten in samenwerking met de verantwoordelijke, je volgt ze nadien op. Administratieve taken, zoals het voorbereiden van werkfiches, facturatie en debiteurenbeheer. Je voert een eerste schade controle uit op aangeboden voertuigen. Informeren van klanten over mogelijke aanvullende werkzaamheden en toelichten van uitgevoerde reparaties. Je helpt je collega's die instaan voor de 2e hands dossiers wanneer het druk is.

Backoffice medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Voel jij je als een visje in het water in een coördinerende rol waarbij je contact hebt met zowel interne als externe klanten? Houd je van een job met een goede work life balance? Op zoek naar een gevarieerd takenpakket binnen een bedrijf dat sterk rekening houdt met zijn medewerkers? Bekijk dan deze vacature in Geel. Hierbij alvast een greep uit jouw takenpakket: Je staat in voor orderverwerking en facturatie Je houdt de

Junior Accountant

Synergie
Jij mag je voornamelijk smijten in deze taken: bijwerken van financiële dagboeken Je verwerkt moeiteloos inkomende facturen Ondersteuning bieden bij het creëren van uitgaande betaalopdrachten Wanbetalers leren je snel kennen! Je maant ze aan volgens de procedures van het bedrijf Bied professionele klantenservice via telefoon en e-mail aan klanten en leveranciers debiteuren - facturatie - junior - boekhouden - ERP

Nous sommes prêts pour vous!