Nous avons trouvé pour vous: 27 jobs dans vilvoordepour 'administrative assistant'
Temporary Administrative Assistant
Start People
Description
DHL Worldwide Network is looking for a temporary Administrative Assistant for our building in Diegem. Do you have a talent for administration, be sure to apply! Your tasks include:
You help with the administration.
You prepare meeting rooms in our training center.
You will use MS Office for different tasks.
Company
DHL is the global market leader in the logistics industry with a global network of
Administratieve assistant Real Estate
Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn:
Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR)
Opmaken van de purchase orders
Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken
Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen
Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings
Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts
Legal Assistant Expert - English and Dutch
Bright Plus
Description:
En tant qu'assistant juridique de haut niveau, vous :
As a high level Legal Assistant you will :
Work collaboratively with the rest of the legal assistant team to provide comprehensive personal assistant and administrative support.
Proactively manage and maintain fee earner diaries; coordinating meetings with internal and external clients, ensuring all work activities are
Personal Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Administratieve en strategisch meedenkende rechterhand gezocht voor de zaakvoerder van een toonaangevend schoonmaakbedrijf in Zaventem. Ben jij het positief ingesteld administratief talent dat wij zoeken? Solliciteer dan snel!
Als Personal Assistant schrik je niet terug om verschillende administratieve taken op je te nemen.
Hiernaast krijg je ook de mogelijkheid om bedrijf-strategisch mee te denken:
Je volgt
Office Assistant
Synergie
Als Office Assistant bied je administratieve ondersteuning aan verschillende departementen (Sales, Marketing, Training).
Het opvolgen van e-mails en briefwisseling, vertalen, controle van gegevens, voorbereiden van meetings zijn één van de onderdelen van je takenpakket.
HR Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een consultancybedrijf in Leuven met specialisatie in hoogtechnologische profielen, zijn we op zoek naar een HR Office Assistant . Neem je ook graag een snel wijzigend en ruim administratief takkenpakket onder handen. Stop dan met zoeken en solliciteer vandaag nog op deze job!
Je takenpakket als HR Office Assistant bestaat onder andere uit de volgende taken:
Je verwerkt de administratie van
Financial Assistant
Start People
Description
Als Financial Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve en financiële ondersteuning van de hele business unit.
Maar wat ga je dan concreet moeten doen?
Een greep uit je takenpakket:
Contract Managers ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse project reviews.
De Business Unit Manager ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse business reviews.
Administratief en financieel
Inside Sales Assistant / Back Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Om de verdere groei te garanderen en het bestaande team te versterken, zijn wij momenteel op zoek naar een Internal Sales Assistant/ Back officer.
Je geeft voornamelijk administratieve en organisatorische ondersteuning aan het verkoopteam Trading van de afdeling Landelijk.
Jouw takenpakket bestaat als volgt:
Je ondersteunt het team bij het uitwerken van commerciële offertes en de volledige en doordachte uitvoering van deze offertes;
Je
Executive Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een bedrijf in Steenokkerzeel zoekt Bright Plus een ervaren Executive Assistant. Je ondersteunt de CEO, het managementteam en de Raad van Bestuur met alle administratieve ervaring die je kan bieden. Interesse in deze job? Solliciteer snel!
Jouw taken als Executive Assistant bestaan uit:
Je ondersteunt de CEO en het managementteam. Je beheert de agenda. Je vervolledigt rapportages. Je bereidt de interne communicatie
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een nieuwe job als Office Assistant? Dan is deze functie misschien wel voor jou! Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor de algemene administratieve ondersteuning van het team ' Bouw en Expansie ' in Brussel. Interesse? Lees dan zeker verder!
Binnen jouw takenpakket vind je onder andere volgende taken terug:
Je verzorgt de communicatie en stelt contracten en offertes op.
Je bent dagelijks telefonisch
Office Assistant
Bright Plus
Description:
Vous êtes à la recherche d'un nouvel emploi en tant que Office Assistant ? Ce poste est peut-être fait pour vous ! En tant qu'Office Assistant, vous serez responsable du soutien administratif général de l'équipe "Construction et expansion" à Bruxelles. Vous êtes intéressé(e) ? Lisez la suite !
Vos tâches seront les suivantes :
Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
Vous êtes en contact
Executive Assistant / ???????·??????
Start People
Description
We are looking for an executive assistant. The main task of this position is being a right hand to the Executive Assistant of the President. Your main responisibilities will be:
Offering assistance to the President in matters such as organising business travels, managing calenders, communicating with other entities or companies and preparing meetings with clients and suppliers.
Support reception and other administrative
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes