Nous avons trouvé pour vous: 30 jobs dans brussel schaarbeekpour 'administrative assistant'

Administratieve assistant Real Estate

Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn: Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR) Opmaken van de purchase orders Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts

Polyvalent Administrative Assistant ( BA NUCLEAR - TRA001913 )

Start People
Description Our client is currently seeking a dynamic and well-rounded Internal Communications Officer for 7-month contract covering maternity leave. In this role, the Internal Communications Officer will be responsible for developing and overseeing internal communications activities for our client in Belgium and worldwide. Reporting to the Global Head of Communications and matrixed to the Head of Human Resources Belgium, the primary responsibilities include:

Assistant Administratif FR-NL

Start People
Description Pour son département CREDIT DECISION, notre client recherche un Assistant Administratif NL-FR h/f/x. Quelles sont vos tâches : Analyser les demandes afin d'octroyer les prêts aux clients demandeurs Evaluer les risques liés au crédit à octroyer Gérer et prendre les contactes nécessaires (téléphone, mail) afin de compléter Vous

Legal Assistant Expert - English and Dutch

Bright Plus
Description: En tant qu'assistant juridique de haut niveau, vous : As a high level Legal Assistant you will : Work collaboratively with the rest of the legal assistant team to provide comprehensive personal assistant and administrative support. Proactively manage and maintain fee earner diaries; coordinating meetings with internal and external clients, ensuring all work activities are

Personal Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Administratieve en strategisch meedenkende rechterhand gezocht voor de zaakvoerder van een toonaangevend schoonmaakbedrijf in Zaventem. Ben jij het positief ingesteld administratief talent dat wij zoeken? Solliciteer dan snel! Als Personal Assistant schrik je niet terug om verschillende administratieve taken op je te nemen. Hiernaast krijg je ook de mogelijkheid om bedrijf-strategisch mee te denken: Je volgt

Office Assistant

Synergie
Als Office Assistant bied je administratieve ondersteuning aan verschillende departementen (Sales, Marketing, Training). Het opvolgen van e-mails en briefwisseling, vertalen, controle van gegevens, voorbereiden van meetings zijn één van de onderdelen van je takenpakket.

Assistant(e) administratif(ve)

Bright Plus
Description: Dans ce poste d' assistant administratif , vous jouerez un rôle clé et aurez un impact réel. Vous êtes intéressé par un emploi dans lequel vous pourrez mettre à profit vos compétences administratives ? Alors postulez rapidement à cette offre d'emploi d'assistant administratif. Vos responsabilités sont les suivantes : Vous veillez à ce que le matériel de bureau nécessaire soit présent à tout moment et vous

HR Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Voor een consultancybedrijf in Leuven met specialisatie in hoogtechnologische profielen, zijn we op zoek naar een HR Office Assistant . Neem je ook graag een snel wijzigend en ruim administratief takkenpakket onder handen. Stop dan met zoeken en solliciteer vandaag nog op deze job! Je takenpakket als HR Office Assistant bestaat onder andere uit de volgende taken: Je verwerkt de administratie van

Management Assistant

Bright Plus
Description: You will join a dynamic law firm in a green neighbourhood in Brussels! As a Management Assistant, you will support several partners and manage a range of administrative tasks. Interested in this position? Then read on! Within your duties, among others you will find the following: You schedule appointments and deadlines and manage one or more mailboxes. You create new files. You take care of the layout of documents. You support

Inside Sales Assistant / Back Officer

Bright Plus
Omschrijving: Om de verdere groei te garanderen en het bestaande team te versterken, zijn wij momenteel op zoek naar een Internal Sales Assistant/ Back officer. Je geeft voornamelijk administratieve en organisatorische ondersteuning aan het verkoopteam Trading van de afdeling Landelijk. Jouw takenpakket bestaat als volgt: Je ondersteunt het team bij het uitwerken van commerciële offertes en de volledige en doordachte uitvoering van deze offertes; Je

Assistant logistique

Synergie
Accueil des intervenants et téléphonique Gestion administrative des différents documents utilisés en interne Encodage dans la base de données Contrôle de scellés et gestion administrative des réceptions Communication des absences au niveau rh Getion administrative des documents de transport Communication et suivi du transport auprès des intervenants internes et externes

Executive Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Voor een bedrijf in Steenokkerzeel zoekt Bright Plus een ervaren Executive Assistant. Je ondersteunt de CEO, het managementteam en de Raad van Bestuur met alle administratieve ervaring die je kan bieden. Interesse in deze job? Solliciteer snel! Jouw taken als Executive Assistant bestaan uit: Je ondersteunt de CEO en het managementteam. Je beheert de agenda. Je vervolledigt rapportages. Je bereidt de interne communicatie

Nous sommes prêts pour vous!