Nous avons trouvé pour vous: 27 jobs dans zaventempour 'administratieve assistant'

Polyvalent Administrative Assistant

Start People
Description You will be responsible for the followed tasks : Monitor and report the commercial performance of our client, i.e. prepare the monthly global commercial report in interaction with the Business Units: ensure data quality, report readability and compliance with deadlines. Act as administrator of Salesforce, transversal CRM tool to support and monitor our client's commercial activity : lead our client's community of Functional

Administratieve assistant Real Estate

Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn: Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR) Opmaken van de purchase orders Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts

Administrative assistant R&D

Start People
Description Team/division description: Research and Development (R&D) in Europe is responsible for the planning, the development and the production of attractive, superior quality cars matching European market requirements. Responsibility areas of R&D Business Services team: ? Vehicle Management (Import, Export, Transport, Scrap, Asset management) ? Training organisation (Driver training,

Assistant Administratif FR-NL

Start People
Description Pour son département CREDIT DECISION, notre client recherche un Assistant Administratif NL-FR h/f/x. Quelles sont vos tâches : Analyser les demandes afin d'octroyer les prêts aux clients demandeurs Evaluer les risques liés au crédit à octroyer Gérer et prendre les contactes nécessaires (téléphone, mail) afin de compléter Vous

Personal Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Administratieve en strategisch meedenkende rechterhand gezocht voor de zaakvoerder van een toonaangevend schoonmaakbedrijf in Zaventem. Ben jij het positief ingesteld administratief talent dat wij zoeken? Solliciteer dan snel! Als Personal Assistant schrik je niet terug om verschillende administratieve taken op je te nemen. Hiernaast krijg je ook de mogelijkheid om bedrijf-strategisch mee te denken: Je volgt

Office Assistant

Synergie
Als Office Assistant bied je administratieve ondersteuning aan verschillende departementen (Sales, Marketing, Training). Het opvolgen van e-mails en briefwisseling, vertalen, controle van gegevens, voorbereiden van meetings zijn één van de onderdelen van je takenpakket.

Legal Assistant Expert - English and Dutch

Bright Plus
Description: As a high level Legal Assistant you will : Work collaboratively with the rest of the legal assistant team to provide comprehensive personal assistant and administrative support. Proactively manage and maintain fee earner diaries; coordinating meetings with internal and external clients, ensuring all work activities are scheduled effectively, including the identification and resolution of potential challenges.

HR Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Voor een consultancybedrijf in Leuven met specialisatie in hoogtechnologische profielen, zijn we op zoek naar een HR Office Assistant . Neem je ook graag een snel wijzigend en ruim administratief takkenpakket onder handen. Stop dan met zoeken en solliciteer vandaag nog op deze job! Je takenpakket als HR Office Assistant bestaat onder andere uit de volgende taken: Je verwerkt de administratie van

Financial Assistant

Start People
Description Als Financial Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve en financiële ondersteuning van de hele business unit. Maar wat ga je dan concreet moeten doen? Een greep uit je takenpakket: Contract Managers ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse project reviews. De Business Unit Manager ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse business reviews. Administratief en financieel

Inside Sales Assistant / Back Officer

Bright Plus
Omschrijving: Om de verdere groei te garanderen en het bestaande team te versterken, zijn wij momenteel op zoek naar een Internal Sales Assistant/ Back officer. Je geeft voornamelijk administratieve en organisatorische ondersteuning aan het verkoopteam Trading van de afdeling Landelijk. Jouw takenpakket bestaat als volgt: Je ondersteunt het team bij het uitwerken van commerciële offertes en de volledige en doordachte uitvoering van deze offertes; Je

Executive Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Voor een bedrijf in Steenokkerzeel zoekt Bright Plus een ervaren Executive Assistant. Je ondersteunt de CEO, het managementteam en de Raad van Bestuur met alle administratieve ervaring die je kan bieden. Interesse in deze job? Solliciteer snel! Jouw taken als Executive Assistant bestaan uit: Je ondersteunt de CEO en het managementteam. Je beheert de agenda. Je vervolledigt rapportages. Je bereidt de interne communicatie

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Op zoek naar een nieuwe job als Office Assistant? Dan is deze functie misschien wel voor jou! Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor de algemene administratieve ondersteuning van het team ' Bouw en Expansie ' in Brussel. Interesse? Lees dan zeker verder! Binnen jouw takenpakket vind je onder andere volgende taken terug: Je verzorgt de communicatie en stelt contracten en offertes op. Je bent dagelijks telefonisch

Nous sommes prêts pour vous!