Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans vilvoorde cargovilpour 'administratief medewerker inkoop'

Administratief Medewerker Aankoop

Synergie
Je bent verantwoordelijk voor de verpakkingen van de producten: correcte ingrediëntenlijsten, voedingswaardes, bereidingswijze,.. Je waakt erover dat nieuwe verpakkingen aansluiten bij de huisstijl van de firma. Je bent betrokken bij de kwaliteitscontroles op de producten. Je waakt erover dat onze specificaties worden gerespecteerd. Je helpt bij de ontwikkeling van nieuwe producten onder andere door het testen van stalen. Na een interne opleiding draag je je

Administratieve import medewerker

Synergie
Het opmaken van alle nodige documenten, gerelateerd aan luchtvrachtzendingen en transportopdrachten Opmaken van specifieke douane technische documenten en geven van begeleidende adviezen hieromtrent aan derden Het opvragen van inklaringsinstructies/ luchtvrachttarieven/details van specifieke commodities Het melden, registreren en oplossen van onregelmatigheden Geven van advies omtrent zendingen van klanten, buitenlandse partners of expediteurs

Export medewerker

Synergie
Ben jij gepassioneerd door de administratieve kant van een job? Dan ben JIJ dé persoon die wij zoeken ! Wij zoeken een exportmedewerker bij Alcon voor een tijdelijk contract (vervanging). Welke taken kan je verstaan onder deze job in export?: Orders opvolgen voor inpak en tijdige verscheping wereldwijd Organiseren en goed documenteren volgens de Customer Protocol van exportzendingen Zendingen correct verwerken in TMS Opstellen van

Buyer

Start People
Description Prijscontroles en prijscorrecties doorvoeren Analyse omtrent prijzen en prijsveranderingen Administratie betreffende prijsbepalingen Juiste calculaties controleren Collaboratie met boekhouding en mogelijke rapporteringen opmaken voor finance departement Back-up voor andere teamleden Company Het bedrijf is actief in de food sector en gelegen in Dilbeek. Profile

Aankoper

Synergie
Jouw verantwoordelijkheden als aankoper: Je staat in voor het aankoopproces van diverse materialen, gaande van handelsgoederen tot administratief- en marketingmateriaal. Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals de marketing, het economaat en de productie om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig is. Je onderhoudt de contacten met de leveranciers en je volgt deze op i.v.m bestellingen en

Aankoop assistent

Synergie
Je staat in voor het aankoopproces van diverse materialen, gaande van verpakkingen over administratief- en marketingmateriaal tot handelsgoederen. Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals de marketing, het economaat en de productie om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig is. Je onderhoudt de contacten met de leveranciers en je volgt deze op i.v.m bestellingen en performantie. Je brengt nieuwe

Tijdelijk administratief bediende

Synergie
Voor een gekend, logistiek bedrijf gaan wij op zoek naar een tijdelijk administratief-logistiek profiel. Het takenpakket bestaat uit: Voorbereiden CMR’s voor exportzendingen Voorbereidingen van export zendingen Aanmaken van transport labels Digitaliseren van CMR’s Traceren van zendingen en aanvullen in het systeem

LOGISTIEK BEDIENDES NL / EN / FR

Synergie
Voor onze klant Swissport, een internationaal bedrijf met wereldfaam en terug te vinden op de luchthaven van Zaventem zoeken wij gemotiveerde logistiek bediendes voor een full time tewerkstelling. De cargo medewerkers zorgen voor de juiste afhandeling van goederen voor import en export en worden aangestuurd door een logistiek bediende. De taken van de logistiek bediende zien

Customer Service Medewerker

Start People
Description Als customer service medewerker werk je midden in de logistieke operaties van DHL Supply Chain Mechelen. Jouw team biedt logistieke ondersteuning aan klanten van DHL. Kom jij ons team versterken? Je staat in voor de administratieve verwerking van orders en het behouden van een correcte status binnen het WMS. Je bent zeer strikt in het kader van de dienstverlening aan klanten, de leveringstermijnen,

Customer service materials

Synergie
We are seeking a temporary replacement for Materials Management Coordinator. What are your duties? Planning replenishment of stock, based on input from sales team Follow-up of open orders Monitor stock situation in external warehouses in the EU(no travel required) Enter purchase orders into SAP Arrange transport between different warehouses Various administrative tasks

Vertegenwoordiger

Synergie
Als account manager/verkoper vertegenwoordig je het bedrijf naar de buitenwereld. Jouw taken bestaan uit: Je onderhoudt het contact met bestaande klanten en gaat op zoek naar nieuwe klanten ( horeca, hotels,...) Product: audiovisuele installaties + creatieve led verlichting Samen met de zaakvoerder denk je na over nieuwe opportuniteiten Aanbestedingen volg je op en handel je administratief af Je hebt geen probleem om prospectie te doen en

Nous sommes prêts pour vous!