Administratief commercieel medewerker

1 il y a
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Als Administratief commercieel medewerker ben jij de verbindende schakel tussen klanten en het interne team. Je zorgt voor een nauwkeurige administratieve opvolging van offertes en bestellingen en ondersteunt de Accountmanagers bij commerciële activiteiten. Jouw taken omvatten onder andere:

Opstellen en opvolgen van offertes en orders.
Communicatie met klanten over leveringen, prijzen en productinformatie.
Ondersteunen van het sales team bij voorbereidingen en

Profil du candidat


Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring.

Ervaring in een administratieve of commerciële functie is een plus.

Je bent communicatief sterk, klantgericht en nauwkeurig.

Je hebt organisatorisch talent en werkt gestructureerd.

Goede kennis van MS Office en affiniteit met ERP-systemen.

Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van Frans en Engels of alvast de durf om te spreken/schrijven.

Profil de l’Organisation

Voor een innovatieve speler in de technologie- en communicatiesector , gespecialiseerd in digitale oplossingen zijn wij op zoek naar een Administratief commercieel medewerker . Vanuit hun moderne vestiging in de Kempen werken ze met een gedreven team aan maatwerkoplossingen voor diverse klanten. Professionaliteit, klantgerichtheid en samenwerking staan centraal in alles wat ze doen.

Fourni



Een uitdagende functie in een dynamische en innovatieve omgeving.

Een collegiale werksfeer waarin jouw ideeën gewaardeerd worden.

Een aantrekkelijk salaris aangevuld met maaltijdcheques €8, groepsverzekering, 13e maand, mogelijkheid tot fietslease, eco-cheques, fruit, soep,...

Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.

Een moderne werkplek in de Kempen, vlot bereikbaar.


Voir la vacance complète