Nous avons trouvé pour vous: 5 jobs dans zellikpour 'administratief bediende aankoop'
Deeltijds administratief Bediende aanbestedingen m/v/x
Start People
Description
Wat zullen jouw taken zijn als administratief bediende aanbestedingen?
Je maakt deel van onze dienst ´Sales machines´.
Je verzorgt het administratieve dossier horende bij openbare aanbestedingen (Jij beheert en verwerkt alle technische en administratieve gegevens voor de dossiers en zorgt dat de dossiers tijdig naar de aanbestedende dienst worden gestuurd).
Je maakt offertes op.
Je
Administratief bediende publieke aanbestedingen
Synergie
Je staat in voor de invoer en het beheer van data in ons systeem. Daarboven ben jij ook verantwoordelijk voor het opmaken van brieven, presentaties en rapporten.
Als administratief bediende projecten behoren volgende zaken tot je takenpakket: “het indienen van openbare aanbestedingen, verzorgen van de opmaak van getuigschriften en het actualiseren van referentielijsten.”
Vervolgens behartigt onze administratief bediende
Administratieve assistant Real Estate
Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn:
Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR)
Opmaken van de purchase orders
Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken
Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen
Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings
Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts
LOGISTIEK BEDIENDES NL / EN / FR
Synergie
Voor onze klant Swissport, een internationaal bedrijf met wereldfaam en terug te vinden op de luchthaven van Zaventem zoeken wij gemotiveerde logistiek bediendes voor een full time tewerkstelling. De cargo medewerkers zorgen voor de juiste afhandeling van goederen voor import en export en worden aangestuurd door een logistiek bediende.
De taken van de logistiek
Magazijnier tijdelijk
Synergie
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je staat in voor de goederenontvangst en de administratieve opvolging hiervan
Je ontvangt van je collega's het order van den klant en bent verantwoordelijk om dit order klaar te zetten met behulp van de heftruck
Na hun aankoop komen de klanten het order bij jou afhalen
Uiteraard sta je in voor een klantgerichte service
Je hecht belang aan orde en netheid en werkt steeds op een veilige manier
Je zal werken van 7u tot 16u45 (45
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes