Administratief Back-office bediende

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Wat ga je doen?
Als Administratief Bediende / Back Office ben jij de schakel tussen klanten en productie. Jij zorgt dat alles administratief en organisatorisch op rolletjes loopt.

Jouw taken:
Voorbereiden, plannen en opvolgen van productieorders
Klanten informeren over de status van hun orders
Administratie en klassement nauwkeurig bijhouden
Telefonisch onthaal en eerste aanspreekpunt voor klanten

Profil du candidat

Wie ben jij? We zoeken een nauwkeurige en stressbestendige teamspeler met een klantgerichte mindset.

Jouw profiel:
Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
Relevante ervaring in administratie of back office
Talenkennis: Nederlands, Engels en Duits
Je werkt gestructureerd, oplossingsgericht en vriendelijk
Je hebt een goede kennis van MS Office

Profil de l’Organisation

Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail? Werk je graag in een dynamische productieomgeving waar jouw organisatie skills het verschil maken? Dan is deze functie een mooie kans om jouw talenten te laten schitteren.

Fourni


Een boeiende functie in een innovatieve productieomgeving met gevarieerde taken;
40-urenweek met 12 betaalde ADV-dagen;
interessant bruto maandloon aangevuld met extralegale voordelen, zoals vergoeding woon-werkverkeer, maaltijdcheuqes van 5.9 euro en aanvullend pensioen;
3 weken collectief verlof, 15 dagen vrij te kiezen
Glijdende werktijden.


Voir la vacance complète