Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans brusselpour 'bid coordinator'
Manager Procurement
MIVB
Hoe zal je Brussel laten bewegen?
Als Manager Procurement coördineer je een team van drie managers die toezicht houden op een groep strategische en operationele inkopers verdeeld over verschillende domeinen (voertuigen, corporate en infrastructuur).
Je werkt binnen de afdeling Finance & Services voor de afdeling Procurement, Logistics & Facilities (PL&F). Je rapporteert aan de Director
Category Manager
Carrefour Belgium
Mission
En tant que Category Manager chez Carrefour Belgium vous gérez une catégorie de produits afin de réaliser, conjointement avec les Business Units, les objectifs de chiffres d’affaires et de marge commerciale (régulier et promo, marques nationales, MDD, PP), y compris les impacts stock (quantité et qualité). Vous négociez les conditions d‘achat et d‘approvisionnement de ses
Manager Procurement
STIB
Comment faites-vous bouger Bruxelles ?
En tant que Manager Procurement, vous allez coordonner une équipe de trois managers qui encadre un groupe d’acheteurs stratégiques et opérationnels répartis selon plusieurs domaines (véhicules, corporate et infrastructure).
Vous travaillez au sein de la division Finance & Services pour le département Procurement,
Verantwoordelijke aankoop overheidsopdrachten
Flanders Make
Een vlot aankoopbeleid Als verantwoordelijke voor aankoop, ondersteun je collega’s bij aankoopbeslissingen, van procedurekeuze tot leveranciersonderhandelingen. Je adviseert, bedenkt strategieën en waarborgt steeds de naleving van regelgeving(en). Je vindt regelmatige en transparante communicatie met interne klanten belangrijk. Samenwerking met de business staat centraal. Klantvriendelijk ondersteuning bieden
Je besteedt zorgvuldig aandacht aan elk
Lead Category Manager - Indirect
Start People
Description
Join our dynamic team as a Lead Category Manager - Indirect! As part of our Global Supply Chain team, you'll work remotely, reporting to the Senior Manager Indirect Europe. Here's what you'll do.
Develop and implement global sourcing strategies for indirect subcategories, focusing on productivity, service, quality, and innovation.
Drive annual productivity improvements, aiming for $6M+ Year over Year on a
Project Manager
Synergie
Als Project Manager sta je, samen met je collega's van het project team, engineering en de productie afdeling, in voor projecten binnen Brussel en Vlaanderen:
Ontwerpen van projecten
Opstellen van aanbestedingen
Opmaak van een optimale planning en voorbereiding van projecten
Voorbereiden van de uitvoering van werven en de verdere opvolging
Je zorgt dat de nodige materialen en middelen voorradig zijn
Bewaken van de kwaliteit en veiligheid
Opvolgen
Sales Manager
Synergie
Notre client est le leader européen de la supply chain alimentaire. En Belgique, l’entreprise rassemble 450 personnes réparties sur 5 sites, toutes engagées au quotidien pour garantir durablement et en toute sécurité l’accès à la diversité alimentaire pour tous.
Afin de renforcer son équipe de direction, nous sommes à la recherche d’un Sales Manager (h/f/x) pour la région de Tubize.
En tant que Sales Manager, vous dépendez directement du Directeur général
Logistics Supervisor
Synergie
Jouw functie
Je bent verantwoordelijk voor het administratief logistiek team.
Je fungeert als back-up warehouse supervisor, maar volgt ook voornamelijk de productieplanning.
Je rapporteert in de functie rechtstreeks aan de Supply Chain Manager.
Taken en verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse productieplanning, rekening houdend met de input van de S&OP planning cycle.
Je ondersteunt bij de verdere digitalisering van de
Customer service materials
Synergie
We are seeking a temporary replacement for Materials Management Coordinator.
What are your duties?
Planning replenishment of stock, based on input from sales team
Follow-up of open orders
Monitor stock situation in external warehouses in the EU(no travel required)
Enter purchase orders into SAP
Arrange transport between different warehouses
Various administrative tasks
Customer Service Medewerker
Start People
Description
Als customer service medewerker werk je midden in de logistieke operaties van DHL Supply Chain Mechelen. Jouw team biedt logistieke ondersteuning aan klanten van DHL. Kom jij ons team versterken?
Je staat in voor de administratieve verwerking van orders en het behouden van een correcte status binnen het warehouse management system
Je bent zeer strikt in het kader van de dienstverlening aan klanten, de
Business Administration Assistant with excellent English and French
Bright Plus
Description:
As a Business Administration Assistant you will be a member of the Finance team and you will be reporting to the Head of Finance.
You'll be responsible for:
Bank statements recording and reconciliation
Finance email boxes management
Sorting incoming emails by category
Send answers to members (using canned emails in some cases)
New company's members : maintain master data in systems (CRM, BOB)
Reminder for payment
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes