Nous avons trouvé pour vous: 15 jobs dans vilvoordepour 'administratief commercieel bediende'

Administratief Commercieel Bediende

Bright Plus
Omschrijving: We zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Commercieel Bediende in Brussegem voor 20u/week . Ben jij commercieel ingesteld? Krijg je energie van klantencontact? Ben je een echte talenknobbel? Dan ben jij de geknipte persoon voor de job als Administratief Commercieel Bediende in Brussegem. Interesse in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Administratief bediende

Synergie
Als administratief bediende/verantwoordelijke ben je een belangrijke schakel binnen onze onderneming. Een greep uit jouw takenpakket: Planning operationele ploegen beheren Uitzendkrachten en onderaannemers beheren en registreren Commerciële offertes opmaken Facturatieopmaak/opvolging Opvolgen bestellingen A-Z

Administratief bediende

Synergie
Als administratief bediende ga je vol enthousiasme aan de slag met: Actief volgen van klanten en leveranciers en het aanbieden van oplossingen bij eventuele problemen, zoals levering, garantie en naleving van regels. Opstellen van kostenramingen en verstrekken van technische en commerciële gegevens aan klanten en verkopers, inclusief planning, prijsbepaling en betalingsinformatie. Grondig onderzoeken van technische en

Commercieel Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Wij zoeken momenteel een Commercieel Bediende voor een bedrijf gelegen in Anderlecht. Ben je administratief sterk? Hou je van klantencontact? Heb je een vlotte kennis van het Nederlands en het Frans? Hou je van een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid? Zin om elke dag het verschil te maken dankzij jouw klantvriendelijkheid en je probleemoplossend denken? Solliciteer vandaag nog voor deze functie! Als

Commercieel Bediende (thuiswerk)

Bright Plus
Omschrijving: Heb je administratieve skills en ben je klantgericht? In de job van Commercieel Bediende in Mechelen werk je in een internationaal bedrijf met een collegiale werksfeer. Solliciteer nu! Hieronder alvast een greep uit jouw takenpakket: Je staat dagelijks in contact met klanten, omdat jij het eerste aanspreekpunt bent Je maakt offertes aan en volgt deze verder op Je verwerkt bestellingen Je monitort projecten Je volgt alle

Commercieel bediende

Synergie
Ben jij een administratieve duizendpoot die blij wordt van gestructureerd en nauwkeurig werken? Vind je het leuk om zowel administratieve taken uit te voeren als contact te houden met mensen buiten de organisatie? Dan is dit iets voor jou! Hier is een voorproefje van wat je te wachten staat Verzorgen van telefonie en mailbox Uitvoeren van administratieve taken Invoeren van orders in het systeem (specifiek Franse markt) Orders controleren

Commercieel Bediende verzekeringen

Start People
Description Taken en Verantwoordelijkheden: Onderhouden van bestaande klantrelaties en proactief benaderen van potentiële klanten. Verstrekken van deskundig advies en informatie over verzekeringsproducten. Uitvoeren van administratieve taken, waaronder het beheren van dossiers en documentatie. Samenwerken met interne bankteams om klanten naar het verzekeringskantoor te leiden. Persoonlijk bezoeken van handelszaken om

Verkoper toonzaal & balie

Synergie
Heb je een passie voor hout en blink je uit in communicatie en verkoop? Dan is deze commerciële functie met veel klantencontact perfect voor jou! Je geeft deskundig advies aan klanten en verkoopt het uitgebreide gamma aan de afhaalbalie van de houtshop. Daarnaast volg je offertes en bestellingen op en handel je alles administratief af in het ERP-systeem. Dit is een commerciële en administratieve functie waarbij zelfstandigheid

Winkelmedewerker Onthaal

Synergie
Je belangrijkste taken omvatten: Toezicht houden op de kassa's en indien nodig extra kassa's openen en/of sluiten Klanten assisteren bij specifieke vragen Verkoop van bloemen, rookwaren en sterke dranken Uitvoeren van enkele administratieve taken Kortom, als onthaalmedewerker heb je een gevarieerd takenpakket en fungeer je als het visitekaartje van onze winkel.

Toonzaalverkoper

Synergie
Als verkoper: Behandel je de offerteaanvragen en onderhandel je over de voorwaarden Ontvang je de klanten en geef je ze advies over de wagens. Je doet aan actieve prospectie en onderhoudt goede relaties met het bestaande cliënteel. Je verzekert het administratieve verloop van je verkopen en informeert de klant over het verloop van zijn dossier. Je volgt systematisch bijscholingen op technisch, organisatorisch en commercieel vlak.

Winkelmedewerker

Synergie
Als winkelmedewerker krijg je deze uitdagingen: Je bouwt op een professionele manier goede klantenrelaties uit: je verwelkomt de klant, informeert hem/haar over ons aanbod en de desbetreffende artikelen, adviseert en rondt de verkoop administratief af Je houdt de artikelen up to date, zorgt voor orde in de winkel en de voorraadruimte. Je blijft op de hoogte van de verschillende technische eigenschappen van de artikelen die

Warehouse Officer

Synergie
Als Officer Warehouse Specialist werk je midden in de logistieke operaties in Mechelen. Jouw team biedt logistieke ondersteuning aan klanten. Je werkt in een alternerende dag/late shift (8u-16u30 en 14u-22u). De Officer Warehouse: Staat in voor een effectieve uitvoering van commerciële en administratieve taken binnen de geldende contractafspraken met de klant Bouwt en onderhoudt een goede relatie met klant(en) en/of vervoerders en draagt

Nous sommes prêts pour vous!