Nous avons trouvé pour vous: 14346 jobs dans scherpenheuvel zichem

Customer Support Administrator

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij gepassioneerd door klantgericht werken en blink je uit in nauwkeurige administratieve taken? Zoek je naar een kans in een internationaal bedrijf met een open en familiaire sfeer? Dan is deze job als Customer Support Administrator in Dilsen-Stokkem precies wat je zoekt! Solliciteer vandaag nog! Als Customer Support Administrator ben je verantwoordelijk voor de logistieke administratie en het klantenbeheer van dit bedrijf in Dilsen-Stokkem. Jouw

Freelance - Purchase Assistant

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Purchase Assistant voor onze klant in Waregem . Gedurende minimum 6 maanden verstek jij op deeltijdse basis het aankoopteam. Je komt terecht in een dynamische organisatie waar handson en flexibiliteit centraal staan. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt. Als Purchase

Project Leader

Bright Plus
Omschrijving: Bright Plus is bezig aan een stevige opmars. Onze professionele, open en persoonlijke aanpak maakt ons dan ook tot een ‘Plus’ voor zowel jobkandidaten als groeiende bedrijven. Om dit verder te zetten, zoeken we een HR Project Leader in Halle. Wat je bij ons mag verwachten? Een onderscheidend loonpakket, een goede werk-privébalans en veel autonomie. En dat allemaal in een kantoor in jouw buurt, omringd door gedreven collega’s. Wat doe je als HR

Allround Administratief Bediende (3/5 of 4/5)

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij op zoek naar een gevarieerde, en vooral deeltijdse job? Als Allround Administratief Bediende in Temse kom je terecht in een collegiale omgeving waar je flexibiliteit ontvangt. Kan dit iets voor jou zijn? Solliciteer meteen! Jouw takenpakket omvat volgende verantwoordelijkheden: Je staat in voor aanmaken en opvolgen van orders voor België en Luxemburg tot aan de levering Je zorgt voor een juiste opmaak van offertes Je maakt

Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij op zoek naar een administratieve job en beschik je over technische affiniteit? Als Administratief Bediende in Temse kom je terecht in een dynamische omgeving waar een collegiale sfeer hangt. Solliciteer meteen! In jouw takenpakket sta je in voor de administratieve ondersteuning van de productieafdeling: Je bent verantwoordelijk voor de planning van de medewerkers Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratieve opvolging van A

Account Manager

Bright Plus
Omschrijving: Heb je al een eerste ervaring als externe vertegenwoordiger en spreek je vloeiend Nederlands ? Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je je kennis en expertise verder ontwikkelen in Vlaanderen ? Dan ben jij waarschijnlijk de volgende verkoper die onze partner zoekt! Concreet: Je onderhoudt relaties met bestaande klanten en blijft potentiële klanten benaderen en uitbouwen. Je bent het aanspreekpunt tussen je Nederlandstalige klanten

Account Manager

Bright Plus
Description: Vous possédez une première expérience en tant que commercial externe et parlez parfaitement le néerlandais ? Vous êtes à la recherche d'un nouveau challenge et vous souhaitez continuer à développer vos connaissances et votre expertise en Flandre ? Alors vous êtes certainement le prochain commercial recherché par notre partenaire spécialisé dans la vente de produits d'horeca ! Concrètement : Vous entretenez les relations avec les clients existants,

Telefonist

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij de persoon die elke telefoon met de glimlach kan beantwoorden? Zorg jij daarnaast ook graag voor een warm onthaal? Dan ben jij misschien wel dé ideale kandidaat voor deze job als receptionist. Je komt terecht bij een bedrijf dat actief is in de automotive sector in regio Wilrijk. Jouw takenpakket bestaat uit het volgende: Je staat in voor alle inkomende lijnen en je schakelt door naar de juiste collega. Je staat in voor het opvolgen van

Freelance - Management Assistant

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Management Assitant in regio Mechelen . Vanaf mei tot en met oktober versterk jij, gedurende 5 dagen per week. Je komt terecht in een internationaal bedrijf . Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, maar vind je makkelijk nieuwe opdrachten en vereenvoudig je jouw administratie. Als Management Assistant bestaat jouw job uit: • Je bent

Commercieel Bediende - Vastgoed

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij gebeten door vastgoed, sales-driven en administratief sterk? Solliciteer dan voor deze rol als Commercieel Bediende in Berchem. Je dagen zien er als volgt uit: Je maakt de nodige contracten tijdig op. Je registreert de huurcontracten en houdt daarbij rekening met prijswijzigingen. Je volgt de looptijd van de verschillende contracten op. Je plant de nodige afspraken in en gaat ook zelf af en toe de baan op. Je volgt

Commercieel Administratief Bediende

Bright Plus
Omschrijving: In deze job als commercieel administratief bediende heb je een brede waaier van taken die je mag behartigen. Dit gaat van het plaatsen van een order, tot de facturatie. Ook de achterliggende logistieke flow hou jij nauwlettend in de gaten. Dit doe je steeds met een klantvriendelijke aanpak. Een blik op het takenpakket: Je maakt paklijsten op en organiseert het administratieve rond verzendingen en transport. Je verzorgt de facturen van de

Personal Assistant

Bright Plus
Description: Dans le cadre de ce poste de personal assistant , vous serez responsable de la gestion quotidienne de l'agenda du PDG, tant au niveau privé que professionnel. Voici quelques-unes de vos tâches : Organisation de voyages Vous réservez les vols et les transports nécessaires Vous faite la demande des différents visas Vous préparez les réunions internes et externes Vous gérer l'agenda Vous prenez des notes pendant les réunions

Nous sommes prêts pour vous!