Nous avons trouvé pour vous: 3395 jobs dans mechelen
Project Consultant - Administratief Bediende m/v/x
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Description:
En tant que Project Consultant, vous travaillerez sur la base de projets avec des entreprises de la région de Bruxelles avec un contrat permanent. Ce poste offre une grande diversité, car un projet dure généralement de 3 à 12 mois. Le contenu du poste et le secteur changent selon les missions. En outre, vous ferez partie de Bright Plus Outsourcing Solutions et serez aux premières loges de la meilleure équipe de détachement de Belgique, qui connaît une croissance
Project Consultant - Administratief Bediende m/v/x
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Brussel. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België.
In dit eerste project ga je aan de slag
Personal Assistant English & French
Bright Plus
Description:
Bright Plus International Talents recherche un assistant personnel de haut niveau pour une entreprise international dans secteur du textile à Bruxelles. Vous serez responsable de la gestion quotidienne de l'agenda du PDG, tant au niveau privé que professionnel.
Le candidat idéal devra gérer les tâches suivantes :
Gestion quotidienne l'agenda du PDG
Préparation des présentations sur Powerpoint
Prise de notes pendant les réunions et les
Personal Assistant English & French
Bright Plus
Description:
Bright Plus International Talents is looking for a high-level personal assistant for an international company in the textile sector in Brussels. You will be responsible for the daily management of the CEO's agenda, both privately and professionally.
The ideal candidate will manage the following tasks:
Daily management of the CEO's agenda
Preparing presentations on Powerpoint
Taking notes during meetings and presentations
Telephony
Personal Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
In deze job als Personal Assistant sta jij in voor het dagelijks agendabeheer van de CEO op zowel privé - als professioneel vlak.
Dit is een greep uit je takenpakket:
Beheren van e-mails en agenda's, inclusief planning en boekingen
Verwerken en archiveren van correspondentie en juridische documenten
Eindredactie van teksten in Nederlands, Frans en Engels
Maken van impactvolle presentaties
Samenwerken met marketing voor
Personal Assistant
Bright Plus
Description:
Dans ce poste de Assistant Personnel, vous êtes chargé(e) de la gestion quotidienne de l'agenda du PDG tant sur le plan privé que professionnel.
Voici un aperçu de vos responsabilités :
Gérer les e-mails et les agendas, y compris la planification et les réservations
Traiter et archiver la correspondance et les documents juridiques
Relecture finale de textes en néerlandais, français et anglais
Créer des présentations percutantes
Learning & Development Officer (Deeltijds)
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een organisatietalent met passie voor ontwikkeling en groei? Heb je een scherp oog voor detail? Dan is deze job als learning and development officer helemaal iets voor jou. Interessant? Solliciteer meteen!
Een greep uit jouw takenpakket:
Als learning and development officer ben jij het kloppende hart van ons talentontwikkelingsprogramma. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel werknemers als managers als het gaat om opleidingen en
Marketing Product Data Analyst
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Description:
As a Marketing Product Data Analyst your tasks will be:
To interprete the vehicle Specification Sheet (VSS) from TMC Engineering.
To interprete Technical Specifications (TS) from TMC Engineering.
To input and maintain VSS and TS in A2P, a specific task in the A2P project for which no TME member is educated.
To reflect in A2P the European Grade Strategies on behalf of Product Management Division (for which no TME member is educated).
Office manager fleet & facility
Bright Plus
Omschrijving:
Als Office Manager sta je in voor de facility van het gebouw, in combinatie met tal van andere taken. Zo neem je ook de verantwoordelijkheid van de fleet voor je rekening. Interesse? Solliciteer nu!
Je staat in voor het facilitybeheer van de verschillende verdiepingen.
Je waakt mee over het onderhoud en herstellingen van het gebouw.
Je neemt de nodige acties, zodat alles optimaal verhuurd kan worden.
Je staat in voor het
HR Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een consultancybedrijf in Leuven met specialisatie in hoogtechnologische profielen, zijn we op zoek naar een HR Office Assistant . Neem je ook graag een snel wijzigend en ruim administratief takkenpakket onder handen. Stop dan met zoeken en solliciteer vandaag nog op deze job!
Je takenpakket als HR Office Assistant bestaat onder andere uit de volgende taken:
Je verwerkt de administratie van medewerkers en beantwoordt vragen ;
Management Assistant - kennis Duits
Bright Plus
Omschrijving:
Als Management Assistant sta je in voor het volledige reilen en zeilen op kantoor en streef je ernaar om de manager zoveel mogelijk te ontzorgen. Naast administratieve taken, neem je ook een aantal HR en analytischere taken voor je rekening:
Je staat in voor het agendabeer.
Je houdt de personeelsdossiers up to date en je volgt het nodige op.
Je verwerkt de lonen in de tool van Securex.
Je stelt arbeidscontracten op, verwerkt
Sales Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot? Ben je bovendien een teamspeler en streef je naar een sterke onderlinge band binnen een bedrijf? Dan is deze rol van Sales Assistant perfect voor jou! Vraag je jezelf af hoe laat het is op dit moment? Tijd om te solliciteren, als je het mij vraagt!
Wie is de Sales Assistant en wat wordt er precies van jou verwacht:
Je voert verkoop- en bestelgegevens in en controleert deze;
Je volgt de communicatie op en
Emplois dans votre domaine dans la région Mechelen
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes